پیشنهاد استقلال خوزستان به کریستوفر کنت

پیشنهاد استقلال خوزستان به کریستوفر کنت

پایگاه خبری فوتبالی- کریستوفر کنت در مسیر جدایی از فولاد قرار دارد و یحیی گل‌محمدی مایل نیست همکاری خود با این بازیکن را ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، اوتکیر یوسوپوف ازبکستانی خرید ویژه یحیی گل‌محمدی برای پست دروازه‌بان بود. بسیاری اعتقاد دارند کریستوفر کنت کیفیت فنی قابل قبولی دارد اما یحیی معتقد است او نمی‌تواند گزینه خوبی برای یک تیم مدعی باشد و برای همین یوسوپوف از سوی مدیران فولاد جذب شد. باتوجه به محدودیت‌های فوتبال ایران در بحث جذب بازیکنان خارجی و حضور آن‌ها در 60 درصد مسابقات فصل، داشتن دو دروازه‌بان خارجی در فولاد منطقی نیست و برای همین کنت در مسیر جدایی از نارنجی‌پوشان قرار دارد.

طبق شنیده‌ها کریستوفر کنت که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی حضور دارد، حاضر نیست به‌صورت دوستانه و با توافقی دو طرفه از فولاد جدا شود. 

کنت مطالبات خود را می‌خواهد و درخواست او عجیب نیست اما در این بین دروازه‌بان اتریشی از استقلال خوزستان پیشنهاد دارد و آبی‌ها می‌خواهند محافظت از دروازه خود را به مرد اتریشی بسپارند. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار کنت است و او برای آینده خود چه تصمیمی می‌گیرد.

5793