همه آنهایی که از استقلال به گل گهر رفته اند؛ نه خیلی خوب و نه خیلی بد!

همه آنهایی که از استقلال به گل گهر رفته اند؛ نه خیلی خوب و نه خیلی بد!

 پایگاه خبری فوتبالی- امید حامدی فر هافبک فصل گذشته استقلال به گل گهر پیوست تا چهارمین بازیکنی باشد که در طول چند سال گذشته مستقیما از استقلال به گل گهر می‌رود. 

به گزارش فوتبالی، از نکات جالب سه نفر قبلی نیز این است که هر سه نفر در سال 1399 از جمع آبی‌پوشان جدا شدند و به گل گهر رفتند و هیچ کدام نیز در حال حاضر عضو گل گهر نیستند و از این تیم هم جدا شده اند. 

میلاد زکی‌پور 

زکی‌پور که امسال دوباره به استقلال برگشته، در سال 1399 پس از چند فصل حضور مداوم در استقلال، از این تیم جدا شد و مستقیما به گل گهر پیوست. زکی پور پس از نزدیک به دو فصل حضور در گل گهر از این تیم جدا و راهی سپاهان شد. در سپاهان هم دو فصل توپ زد و در فصل نقل و انتقالاتی امسال از جمع طلایی‌پوشان جدا شد و به تیم اسبق خود، یعنی استقلال بازگشت. 

فرشید باقری 

دیگر استقلالی جداشده در سال 1399 که به گل گهر پیوست، فرشید باقری بود. او پس از 4 و نیم فصل حضور در استقلال از این تیم جدا شد و اسفند ماه 1399 به سیرجان رفت. در سیرجان هم بیشتر از یک فصل و نیم طاقت نیاورد و از گل گهر به مس رفسنجان رفت. تیمی که هنوز هم در آن عضویت دارد و بر خلاف شایعات نقل و انتقالاتی، بعید است با پیراهن دیگری در لیگ بیست و چهارم به جز پیراهن مس رفسنجان در مستطیل سبز دیده شود. البته که باقری در طی چند ماه گذشته، به استقلال لینک شده بود اما رضایتنامه او برای پوشیدن مجدد پیراهن استقلال صادر نشد.

مرتضی تبریزی 

مهاجم 33 ساله که طبق ادعای سایت ترنسفر مارکت، فصل آینده در شهرداری نوشهر توپ خواهد زد! آخرین نفر این لیست تا پیش از حامدی‌فر بود. او هم در پس از دو فصل بازی برای استقلال، زمستان 99 به سیرجان رفت. تبریزی سه فصل در سیرجان ماند و در ابتدای لیگ بیست و سوم با قراردادی یک ساله به آلومینیوم اراک پیوست.  

امید حامدی‌فر 

هافبک دفاعی بیست و سه ساله، پس از دو فصل بازی با پیراهن استقلال و ثبت تنها سه پاس گل در طول 36 مسابقه از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد تا علاوه بر کسب یک سوپر جام با این تیم، مصدوم کردن غیرعمدی کوین یامگا، تنها کار بزرگ دیگر این بازیکن با پیراهن استقلال باشد.

7899