و بالاخره تایید مظاهری؛ با پرسپولیس مذاکره کردم!

و بالاخره تایید مظاهری؛ با پرسپولیس مذاکره کردم!

پایگاه خبری فوتبالی- رشید مظاهری منکر این نشد که با مدیران پرسپولیس برای پیوستن به این تیم مذاکره نداشته است.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری یکی از بازیکنانی است که تصور می‌رفت دوران بسیار درخشانی را در فوتبال ایران داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد و او با چند تصمیم اشتباه و البته چند بدشانسی بزرگ از دوران اوجش خودش فاصله گرفت. 

او در تازه‌ترین مصاحبه خود با خبرنگاران و گزارشگران در حاشیه یک دیدار خیریه عنوان کرده که در فصل پیش رو قطعا به میدان خواهد رفت و در لیگ بیست و چهارم دروازه‌بانی خواهد کرد. او فصل گذشته سنگربان نساجی بود اما در میانه‌های فصل با توافقی دوجانبه از این تیم مازنی جدا شد و در اقدامی عجیب به هیچ تیمی نرفت تا خود را نیم فصل خانه‌نشین کند. 

این دروازه‌بان 35 ساله که سابقه سنگربانی برای تیم‌های فولاد، ذوب آهن، تراکتور و سپاهان را هم در کارنامه دارد پیش از آغاز لیگ بیستم به استقلال پیوست تا رقیب سید حسین حسینی در این تیم شود. او در دوران حضور 1.5 ساله خود در این تیم بیشتر از حسینی دروازه‌بانی کرد اما بیش از این نتوانست در این تیم دوام بیاورد و جدا شد. 

فصل گذشته و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصل به دنبال جانشینی برای علیرضا بیرانوند می‌گشت و با توجه به مصدومیت چند هفته‌ای او، قرمزها با معضل بزرگی روبه‌رو بودند گفته می‌شد که رضا درویش با رشید مظاهری مذاکراتی داشته تا او را پرسپولیسی کند اما در نهایت این اتفاق صورت نگرفت. روز گذشته مظاهری بالاخره به این موضوع واکنشی نشان داد و در مصاحبه خود با خبرنگاران منکر این موضوع نشد که با مدیران پرسپولیس برای رفتن به این تیم مذاکره‌ داشته است.

او در این باره گفت: «صحبت‌هایی شده بود ولی الان بالاخره در خدمت شما هستم. اینکه من سابقه استقلالی دارم درست است و اینکه تیم پرسپولیس هم بزرگ است درست است ولی این‌ مسائل در فوتبال هست. یک بازیکن حرفه‌ای است و شرایطی پیش می‌آید که خیلی‌ها تیم عوض کردند. نمی‌گویم دخیل نبود ولی بیشتر صحبت ما و جمع بندی ما روی مسائل دیگر بود.»

9098