گلزنی دوباره مدافع مراکشی؛ ایوب خیلی صبر نکرد! (عکس)

گلزنی دوباره مدافع مراکشی؛ ایوب خیلی صبر نکرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- عملود پس از گلزنی مقابل اکسین امروز مقابل الاهلی بحرین هم برای پرسپولیس گل زد.

به گزارش فوتبالی، کاروان پرسپولیس برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی روز سه‌شنبه به ترکیه  رفت. این اردو برای آماده‌سازی تیم جهت حضور پرقدرت در لیگ بیست و چهارم برگزار شده است و شامل چند بازی تدارکاتی هم خواهد بود.

اولین بازی تدارکاتی امروز مقابل تیم الاهلی بحرین برگزار شد و طی آن پرسپولیس توانست با 5 گل حریفش را شکست بدهد. علی علیپور دو بار، ایوب العملود، فرشاد فرجی و ابوالفضل بابایی گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه زدند.

یکی از نکات جالب این مسابقه  گلزنی مدافع راست تازه وارد پرسپولیس یعنی ایوب العملود است. ارسال خوب یاسین سلمانی به‌ داخل محوطه جریمه از همه بازیکنان رد شد. در سمت مقابل فرشاد احمدزاده با پاس زمینی کات‌بک، عملود را صاحب توپ کرد که او هم با یک شوت دقیق و محکم گل سوم را برای پرسپولیس زد.

این اولین گل عملود برای پرسپولیس نبود. پرسپولیس روز یکشنبه گذشته در تهران مقابل تیم اکسین قرار گرفت و توانست با 13 گل به برتری برسد. عملود در آن مسابقه هم دو گل برای پرسپولیس زده بود. یکی با سر و دیگری باد پای راست.

به نظر می‌رسد این مدافع علاقه زیادی به کارهای هجومی دارد و به همین دلیل هم هست که در دو بازی مقابل اکسین و الاهلی بحرین بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت و توانست در این دو بازی 3 گل برای تیمش بزند.

ظاهرا این مدافع مراکشی آمادگی بدنی خوبی دارد و نمی‌تواند برای شروع لیگ بیشتر از این صبر کند. اگرچه بازی‌های دوستانه معیار مناسبی برای سنجش کیفیت یک بازیکن نیست اما گفته می‌شود کادر فنی پرسپولیس از عملکرد و آمادگی ایوب العملود رضایت دارد. 

1359