حرکت عجیب اسطوره فوتبال زنان برزیل؛ چه وقت تکل زدن بود

حرکت عجیب اسطوره فوتبال زنان برزیل؛ چه وقت تکل زدن بود

پایگاه خبری فوتبالی، در یکی از حساس ترین دیدار های شب گذشته فوتبال زنان المپیک تیم های اسپانیا و برزیل به مصاف هم رفتند که با برتری دو بر صفر اسپانیا پایان یافت و برزیل تا نزدیکی حذف شدن پیش رفت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم‌های فوتبال اسپانیا و برزیل در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی فوتبال زنان المپیک به مصاف هم رفتند. اسپانیا از قبل صعودش به مرحله حذفی مسجل شده بود اما برزیل برای صعود در فکر پیروزی این مسابقه بود. 

در این مسابقه اسپانیا توانست گل اول را بزند و در حالی که دقیقه آخر وقت های تلف شده نیمه اول در حال سپری شدن بود، مارتا سیلوا اسطوره فوتبال زنان برزیل با تکلی عجیب روی پای اولگا مدافع اسپانیا با کارت مستقیم داور مواجه شد تا برزیل ادامه مسابقه را ده نفره سپری کند و مارتا هم با چشمانی اشک بار زمین مسابقه را ترک کند. مارتا پیش تر اعلام کرده بود این آخرین المپیکش است و نزدیک بود این المپیک با حذف برزیل به بدترین شکل برای او به پایان برسد اما با پیروزی آمریکا مقابل استرالیا برزیل توانست به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم به دور حذفی صعود کند. برزیل در این دور باید به مصاف فرانسه برود و اگر بتواند پیروز شود مارتا در بازی نیمه نهایی المپیک می تواند بار دیگر به میدان برود.

مارتا دیشب دویست و یکمین بازی اش را برای برزیل انجام داد. او در المپیک ۱۳ گل زده و اگر می توانست یک گل دیگر به ثمر برساند به صدر جدول برترین گلزنان تاریخ فوتبال زنان المپیک می رفت. باید مننظر ماند و دید آیا بار دیگر مارتا را با لباس برزیل در المپیک میبینیم یا دیشب به بدترین شکل ممکن المپیک برای او به پایان رسید.

6001