قرعه کشی کامپیوتری برای فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی کامپیوتری برای فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به صورت خودکار و اتوماتیک انجام خواهد شد و دیگر نیازی به حضور افراد برای انجام این کار نیست.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به زودی آغاز خواهد شد و تیم‌ها با رقبای همدیگر روبه‌رو می‌شوند. این مسابقات برای اولین بار با حضور 36 تیم برگزار می‌شود. فرمت برگزاری این تورنمنت تغییر کرده است و تیم‌ها در یک لیگ و یک گروه با همدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف تیم صعودکننده مشخص شود. در این فرمت، هر تیمی 8 بازی طبق قرعه در مرحله مقدماتی انجام می‌دهد و سپس 8 تیم برتر این بازی‌ها به طور مستقیم به مرحله حذفی و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کنند.

تیم‌های نهم تا بیست و چهارم این لیگ هم در مرحله پلی اف با همدیگر دیدار می‌کنند تا تکلیف هشت تیم دیگر صعودکننده هم روشن شود.

حالا گفته می‌شود که قرار است قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بدون دخالت دست و به صورت خودکار انجام شود. چند نرم‌افزار برای این کار در نظر گرفته شده که می‌توانند تیم‌های میهمان و میزبان را هم در دور مقدماتی مشخص کنند. گفته می‌شود که اگر قرعه کشی فرمت جدید مسابقات قرار باشد به صورت دستی انجام شود بسیار طولانی خواهد شد و به همین خاطر قرار است به صورت خودکار صورت بگیرد.

1428