مس رفسنجان پیگیر سفت و سخت بازیکن عراقی استقلال

مس رفسنجان پیگیر سفت و سخت بازیکن عراقی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی - مس رفسنجان به دنبال ادامه همکاری با منتظر محمد است.

به گزارش فوتبالی، منتظر محمد بازیکن عراقی است که فصل گذشته و در زمان مدیرعاملی علی خطیر به استقلال پیوست و  با نظر جواد نکونام از این تیم به صورت قرضی جدا شده و راهی مس رفسنجان شد. منتظر در مس عملکرد درخشانی داشت و در حالی که گفته می‌شد به استقلال باز خواهد گشت، عدم تمایل نکونام از یکطرف و فهرست خارجی‌های استقلال از طرف دیگر باعث شده که این بازیکن تا این لحظه شانسی برای بازگشت به استقلال نداشته باشد و گویا او به باشگاه پیغام داده که اگر قرار به حضورش در استقلال نیست، باید کل قرارداد سه ساله او را بدهند.

در حالی که منتظر محمد همراه با تیم امید عراق در المپیک پاریس حضور دارد، یکی از روزنامه‌ها مدعی شده بود که این بازیکن مشتری خاصی ندارد که صحبتهای امروز حسین پورمحمدی مدیرعامل مس رفسنجان این ادعا را رد می‌کند.

مدیرعامل مس رفسنجان خبر از علاقه محرم نویدکیا به حفظ بازیکن عراقی داد و گفت که با استقلال در این زمینه مذاکراتی داشته‌اند و منتظر بازگشت این بازیکن از المپیک هستند. 

صحبتهای پورمحمدی را بخوانید:" در خصوص منتظر محمد هم نویدکیا او را می‌خواست و ما با استقلال مذاکراتی داشتیم و هفته بعد پس از بازگشت منتظر محمد از المپیک، شرایط او مشخص می‌شود. صحبت‌های شفاهی با استقلال داشتیم و نامه هم به این باشگاه زدیم. آخرین مذاکره‌ با استقلال را هم شب گذشته انجام دادیم و هنوز هیچ رقمی برای رضایت‌نامه این بازیکن مطرح نشده است.»

1997