پس از ناامیدی در جذب دووبیک؛ دیگو سیمئونه به سراغ مهاجم ویارئال می رود

پس از ناامیدی در جذب دووبیک؛ دیگو سیمئونه به سراغ مهاجم ویارئال می رود

پایگاه خبری فوتبالی- دیگو سیمئونه پس از ناامید شدن در جذب آرتم دووبیک به سراغ مهاجم ویارئال خواهد رفت‌.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه مارکا اسپانیا اتلتیکو مادرید در حال حاضر شرایط را برای جذب الکساندر سورلوث مهاجم اهل نروژ باشگاه ویارئال را ارزیابی میکند و نماینده این بازیکن در اسپانیا حضور دارد تا با مدیران باشگاه شهر مادرید به مذاکره جدی بپردازد. باشگاه اتلتیکو مادرید در فکر انجام همان کاری است که در مورد دوبیک ارائه کرد یعنی پیشنهاد مقداری ثابت پول به اضافه متغیرات و گفته می شود الکساندر سورلوث در موقعیت خوبی قرار دارد تا مهاجم بعدی اتلتیکو مادرید باشد و بتواند جایگزین آلوارو موراتا در این تیم شود که راهی میلان شده است.

آرتم دوبیک که به نظر گزینه اصلی تیم دیگو سیمئونه به شمار می رفت پس از ابراز علاقه به قبول پیشنهاد باشگاه رم و پیوستن به تیم حاضر در سری آ ایتالیا به طور کامل از پلن های اتلتیکو مادرید کنار گذاشته شده است. ویارئال چندی پیش پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی وستهام برای مهاجم الکساندر سورلوث را رد کرده بود و باشگاه لندنی را به بند فسخ ۳۸ میلیون یورویی موجود در قرارداد این بازیکن ارجاع داده است.

در لیست خرید مهاجم نوک برای تیم دیگو سیمئونه آرتم دووبیک، الکساندر سورلوث، سرهو گیراسی حضور داشتند و حتی دووبیک با اتلتیکو‌ مادرید به توافق هم شخصی رسید اما در نهایت دو بازیکن از این لیست راهی تیم های دیگر شدند و فقط سورلوث از جمع بازیکنان مورد علاقه اتلتیکو مادرید موجود است.

۱۰۰۹