نظر ستاره بارسلونا راجع به سبک بازی فلیک

نظر ستاره بارسلونا راجع به سبک بازی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا مطمئن است که در فصل آینده گل های بیشتری زیر نظر هانسی فلیک به ثمر خواهد رساند.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی هرناندز انتخاب شد و حالا او و روبرت لواندوفسکی بعد از 4 سال دوری، بار دیگر با هم همکاری خواهند کرد. این دو در سال 2020 در بایرن مونیخ با یک دیگر کار کردند و توانستند فاتح 3 گانه شوند. 

حالا روبرت لواندوفسکی در کمپ تمرینی بارسلونا در کشور آمریکا گفت: "مطمئن هستم که در این فصل، من می توانم گل های بیشتری از فصل قبل به ثمر برسانم. 23 یا 24 گل در یک فصل برای من در کل خوب نیست، چون استانداردهای بسیار بالا هستند. ما بارسلونا هستیم و می خواهیم همیشه رو به جلو حرکت کنیم."

"سبک و استایل فلیک؟ سبک بازی فلیک هجومی است و حالا من گزینه های گلزنی بیشتری دارم. البته ما همیشه باید به دو طرف زمین فکر کنیم. نمی شود همیشه در حال حمله باشیم و اصلاً به خط دفاع فکر نکنیم. حالا زمان این را داریم که با تاکتیک فلیک بیشتر آشنا شویم. می خواهیم به خوبی خودمان را برای فصل جدید آماده کنیم. شما همیشه می خواهید برنده شوید، به فینال بروید، فاتح جام شوید، اما اول باید مشخص کنید که چه کاری باید در زمین انجام دهید."

4416