دو بازیکنی که کاندیدای خروج از بارسلونا برای خرید نیکو ویلیامز و اولمو هستند

دو بازیکنی که کاندیدای خروج از بارسلونا برای خرید نیکو ویلیامز و اولمو هستند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان به دنبال به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز و دنی اولمو است و کار سختی برای خریدن آن ها دارد چرا که اوضاع مالی آبی و اناری ها چندان جالب نیست و باشگاه بارسلونا شرایط جالبی را تجربه نمی کند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا برای این که بتواند در این تابستان خرید های جدیدی داشته باشد، باید از بازیکنانی که در حال حاضر در ترکیب خود دارد، به فروش برساند. پیش تر گفته شده بود که ایلکای گوندوغان یکی از گزینه های خروج از بارسلونا است و ممکن است که در این تابستان به فروش برسد. حالا گفته شده است که فران تورس هم کاندیدای خروج از بارسلونا است و ممکن است که او هم فروخته شود.

هانسی فلیک می خواست که روی رابرت لواندوفسکی و فران تورس به عنوان دو مهاجم تیمش حساب باز کند اما در صورتی که با رفتن فران تورس، نیکو ویلیامز بیاید، هانسی فلیک هم به انجام چنین معامله ای راضی خواهد شد.

به این ترتیب به نقل از رادیو کاتالونیا، در حال حاضر ایلکای گوندوغان و فران تورس دو نامزد اصلی برای خروج از بارسلونا هستند تا آبی و اناری ها بتوانند با پول فروش این بازیکن ها، دنی اولمو و نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرند.

1470