مثلث خط حمله‌ای که انتظار می‌رود آنچلوتی مقابل میلان استفاده کند

مثلث خط حمله‌ای که انتظار می‌رود آنچلوتی مقابل میلان استفاده کند

پایگاه خبری فوتبالی - تور پیش فصل رئال مادرید در کشور آمریکا در حال برگزاری است و بازیکنان رئال مادرید خودشان را برای بازی های دوستانه و شروع فصل جدید آماده می کنند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید قرار است پنج شنبه یازدهم مرداد ماه از ساعت 4 بامداد به مصاف میلان برود و به این ترتیب اولین بازی دوستانه تابستانی خود را در کشور آمریکا برگزار کند. رئال مادرید بازی های دوستانه دیگری مقابل بارسلونا و چلسی هم در آمریکا خواهد داشت و باید دید که شرایط برای مادریدی ها در آن بازی ها به چه شکل پیش می رود.

در حال حاضر انتظار می رود که کارلو آنچلوتی در بازی رئال مادرید مقابل میلان، از آردا گولر، اندریک و براهیم دیاز در خط حمله خود استفاده کند و به این ترتیب این مثلث هجومی را برای اولین بار تست کند. اندریک به تازگی به رئال مادرید پیوسته است و این مثلث هجومی به نوعی مثلث خط حمله ذخیره رئال مادرید برای فصل پیش رو است چرا که همه می دانیم که آنچلوتی در مثلث خط حمله اصلی خود از وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه و رودریگو گوئس استفاده خواهد کرد.

باید دید که عملکرد آردا گولر به عنوان وینگر راست، اندریک به عنوان مهاجم وسط و براهیم دیاز به عنوان وینگر چپ در بازی رئال مادرید مقابل میلان به چه شکل خواهد بود.

1470