سلفی براهیم دیاز و گولر پس از اولین بازی استعداد ترکیه‌ای در رئال مادرید

سلفی براهیم دیاز و گولر پس از اولین بازی استعداد ترکیه‌ای در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته آردا گولر برای اولین بار برای رئال مادرید به میدان رفت و بالاخره طلسم بازی نکردن او برای مادریدی ها شکسته شد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در اولین بازی خود در جام حذفی اسپانیا، به مصاف آراندینا رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و به دور بعدی کوپا دل ری راه پیدا کند. آردا گولر در این دیدار برای اولین بار در ترکیب مادریدی ها قرار گرفت و چیزی حدود 60 دقیقه بازی کرد و سپس با نظر کارلو آنچلوتی با فدریکو والورده تعویض شد.

پس از به پایان رسیدن این بازی، براهیم دیاز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک استوری منتشر کرد که در آن می بینیم در کنار آردا گولر است و گولر با ژستی خاص قرار گرفته است. این تصویر در رختکن تیم رئال مادرید گرفته شده است. براهیم دیاز با انتشار این تصویر به آردا گولر بابت اولین بازی اش در رئال مادرید تبریک گفته است.

گولر در اولین بازی خود نتوانست گلزنی کند و باید به او فرصت بیشتری داده شود. این استعداد ترکیه ای در حال حاضر 18 سال سن دارد و در این فصل سه مصدومیت مختلف داشته است و به همین دلیل نتوانسته است تاکنون بازی کند.

براهیم دیاز در بازی رئال مادرید مقابل آراندینا یک گل زد و یک پاس گل داد.

1470