امیدواری ویژه گاریدو؛ مدافعانی که مثل مهاجم گل می‌زنند

امیدواری ویژه گاریدو؛ مدافعانی که مثل مهاجم گل می‌زنند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافعان پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم عملکرد بسیار خوبی داشتند و قطعا در مسیر قهرمانی این تیم موثر بودند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و استقلال در لیگ بیست‌وسوم رقابت داغ و جذابی با یکدیگر داشتند تا جایی که تعیین قهرمان هم به هفته آخر کشیده شد. 

گفتنی است آخرین باری که رقابت دو تیم تا این حد سخت و نفس‌گیر شده بود به لیگ یکم برمی‌گشت که پرسپولیسِ علی پروین با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال قهرمان شد.

در لیگ بیست‌وسوم هم سناریوی لیگ یکم تکرار شد؛ استقلال درحالی که تا هفته بیست‌وهفتم صدرنشین بود، با یک تساوی بدموقع برابر نساجی جایگاه خود را به قرمزهای پایتخت تعارف زد و آن‌ها هم با کمال میل قبول کردند.

پرسپولیس با اوسمار ویرا موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد تا برای هفتمین‌بار در هشتمین فصل متوالی، لیگ را در رتبه اول تمام کند. گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم از سوی گئورگی گولسیانی وارد دروازه مس رفسنجان شد تا باز هم مدافعان پرسپولیس جور مهاجمان را بکشند.

برخی اعتقاد دارند پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان به‌لطف درخشش محمدحسین کنعانی‌زادگان حکم قهرمانی خود را امضا کرد. کنعانی یکی از بهترین مدافعان فعلی فوتبال ایران است و حضور او می‌تواند کمک شایانی به هر تیمی کند. کنعانی در لیگ بیست‌وسوم هم پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد تا از نگرانی هواداران کم شود.

از طرف دیگر مرتضی پورعلی‌گنجی هم پیش از مصدومیت، موفق شده بود در طی ۵ بازی، یک گل برای پرسپولیس به‌ثمر برساند که آمار نسبتا خوبی محسوب می‌شود. 

مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین ‌کنعانی‌زادگان (6 بار)، علی نعمتی، گیورگی گولسیانی (6 بار) و دانیال اسماعیلی‌فر (2 بار) مدافعان پرسپولیس بودند که در لیگ بیست‌وسوم برای تیمشان گل زدند. ۱۶ گل از ۴۵ گل پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم از سوی مدافعان این تیم به‌ثمر رسید و اکنون باید دید این آمار جالب در فصل جدید و زیر نظر خوان کارلوس گاریدو هم تکرار خواهد شد یا نه.

5793