واکنش تراکتور به ماجرای هوادار فوت شده پرسپولیس

واکنش تراکتور به ماجرای هوادار فوت شده پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی – سرپرست مدیرعاملی تراکتور مطرح شدن ماجرای فوت هوادار پرسپولیس پس از یک سال توسط مدیرعامل این باشگاه را سرپوش گذاشتن روی اشتباهات مدیریتی این تیم و سواستفاده از احساسات هواداران می‌داند.

به گزارش فوتبالی، سال گذشته و پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و در حالی که گفته می‌شد این دروازه‌بان ملی‌پوش در آستانه استقلالی شدن قرار دارد، خبری تلخ منتشر شد مبنی بر آنکه یک هوادار پرسپولیس از ناراحتی و شوک حاصل از احتمال جدایی علی بیرو جان خود را از دست داده است.

موضوعی که رضا درویش در مصاحبه امروزش به آن اشاره کرد و گفت یکی از دلایلی که پرسپولیس پیگیر پرونده شکایت از دروازه‌بان سابقش است، همین موضوع است.

همین موضوع واکنش باشگاه تراکتور را هم در پی داشته و سرپرست مدیرعاملی این تیم به فارس گفته است:" یک سال اسمی از این هوادار نبردند. یادشان نبود آن هوادار فوت کرده زیرا پس از اینکه بازیکن به پرسپولیس برگشت با گل و شیرینی به استقبالش رفتند و جشن گرفتند. پس از یک سال بحث احساسی را مطرح می‌کنند تا با سوء استفاده از احساسات هواداران پرسپولیس، ضعف‌های خود را پوشش بدهند."

1997