زمان بازگشت سپاهان از اردوی ترکیه مشخص شد

زمان بازگشت سپاهان از اردوی ترکیه مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم سپاهان که این روزها در ارزروم ترکیه اردو زده، امروز آخرین بازی تدارکاتی‌اش را برگزار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کاروان سپاهان که برای برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل برای مدت دو هفته راهی ترکیه شد در کمپ ارزروم جلسات تمرینی‌اش را پیگیری کرد. شاگردان مورایس در این اردو سه دیدار تدارکاتی را در برنامه داشتند که بازی اول با برتری دو بر صفر سپاهان مقابل استانبول اسپور به پایان رسید و بازی دوم مقابل سیواس اسپور با تساوی یک - یک همراه بود اما آخرین دیدار تدارکاتی زردپوشان امروز مقابل آنتالیا اسپور برگزار خواهد شد

با پیگیری فوتبالی مشخص شد، سپاهان دیگر در ارزروم جلسه تمرینی ندارد و بازی امروز آنها آخرین فعالیت فوتبالی این تیم در ترکیه است‌. سپاهان چهارشنبه به اصفهان می‌آید تا برای بازی‌ پلی آف لیگ نخبگان آسیا آماده شود. دیدار سپاهان و شباب الاهلی سه شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان قهرمان و نایب قهرمان سهمیه مستقیم لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده بودند. سپاهان هم که با پیروزی دو بر صفر مقابل مس رفسنجان قهرمان جام حذفی شده بود توانست سهمیه پلی آف را بگیرد. سپاهان اگر شباب الاهلی را شکست بدهد در بازی دوم پلی آف، باید در قطر با الغرافه بازی کند و اگر این تیم را هم شکست بدهد به جدول اصلی لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

6768