گزینه استقلال صفحه پرسپولیس را فالو کرد؛ بازی تکراری ایجنت‌ها برای افزایش قیمت!

گزینه استقلال صفحه پرسپولیس را فالو کرد؛ بازی تکراری ایجنت‌ها برای افزایش قیمت!

پایگاه خبری فوتبالی- اگر اتفاقات فوتبال ایران را با دقت دنبال کنید به نکات عجیبی می‌رسید که تفکر در مورد آن‌ها خالی از لطف نیست.

به گزارش فوتبالی، بازار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران این روزها داغ است و طبق معمول شاهد حضور فعال برخی ایجنت‌ها هستیم. طبعا همه تیم‌ها به‌دنبال تقویت هرچه بهتر خود هستند و برای این مهم، تمام تلاش خود را می‌کنند اما در این بین برخی ایجنت‌ها یک بازی عجیب را شروع کرده‌اند که از حرفه‌ای بودن فاصله زیادی دارد.

هرساله گزینه‌های خارجی زیادی به باشگاه‌های لیگ برتری معرفی می‌شوند که اکثرا اسم و رسم‌دار نیستند؛ هنداونه‌های دربسته‌ای که مشخص نیست درون آن‌ها قرمز و شیرین است یا کال و نرسیده هستند. برخی مدیران از حضور چنین بازیکنانی جلوگیری می‌کنند اما افرادی هم هستند که خام می‌شوند و با این بازیکنان قرارداد می‌بندند. کافی است نگاهی به خارجی‌های چند فصل اخیر فوتبال ایران داشته باشید تا به خوبی متوجه شوید چه بازیکنان بی‌کیفیتی به فوتبال ایران آمده‌اند، درآمد کسب کرده‌اند و سپس رفته‌اند.

در این مدت اما ایجنت‌ها برای بازارگرمی روش جدیدی را ابداع کرده‌اند. برای درک بهتر این روش بهتر است نگاهی به حرکت اخیر ایوان آلخو، گزینه مدنظر استقلال داشته باشیم. آلخو با مدیران استقلال مذاکراتی داشته اما هنوز به توافق نرسیده است، در این بین این بازیکن با پیشنهاد ایجنت خود، در فضای مجازی صفحه پرسپولیس را فالو کرده تا مثلا نشان بدهد در یک‌قدمی توافق با این تیم قرار دارد و اگر آبی‌ها عجله نکنند، او از دست می‌رود. ابن در حالی است که او هنوز صفحه استقلال را فالو نکرده است.

اما با پیگیری‌ها مشخص شد آلخو اصلا در لیست مدیران پرسپولیس قرار ندارد و این حرکت صرفا بازارگرمی است. پیش از آلخو بازیکنان دیگری هم بوده‌اند که این روش را در پیش گرفته‌اند و برخی مدیران، خام این اقدام شدند. به هر روی روندی که فعلا ایجنت‌ها در پیش گرفته‌اند، بازی با احساسات هواداران است و مشخص نیست چه زمانی این بازی بچگانه تمام خواهد شد.


5793