بازیکن استقلال بیخیال نقل و انتقالات در المپیک (عکس)

بازیکن استقلال بیخیال نقل و انتقالات در المپیک (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منتظر محمد بدون توجه به شایعات نقل و انتقالاتی در المپیک پاریس مشغول به بازی است.

به گزارش فوتبالی، منتظر محمد بازیکن تیم المپیک عراق است که فصل گذشته به استقلال پیوست ولی در ادامه با نظر جواد نکونام از این تیم جدا شده و به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد. حضور محمد در مس برای این بازیکن خوب پیش رفت و وی توانست عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد و جزو ستاره های تیم محرم نویدکیا باشد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید باتوجه به عملکرد درخشان این بازیکن عراقی، استقلال مایل به بازگرداندن وی برای فصل آتی باشد اما شواهد حاکی از این است که نکونام علی‌الظاهر این بازیکن را نمی‌خواهد و این بار منتظر محمد به صورت قطعی جدا خواهد شد.

البته فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، گفته بود که منتظر محمد در این تیم خواهد ماند اما گویا شرایط برای این کار فراهم نیست. علاوه بر اینکه به نظر نکونام همچنان مایل به حفظ این بازیکن به دلایلی! نیست، سهمیه بازیکنان خارجی استقلال هم پر است و تلاش‌ها برای جایگزینی هافبک عراقی به جای هافبک بوسنیایی خوب پیش نرفته تا جدایی منتظر محتمل باشد.

با این حال هافبک عراقی این روزها بیخیال دغدغه های باشگاهی در تیم المپیک عراق در پاریس مشغول به بازی است و به نظر همه این تصمیمات را به بعد از اتمام کارش در این بازی‌ها سپرده است.

تیم امید عراق در گروه دوم المپیک پاریس با تیم های آرژانتین، اوکراین و مراکش همگروه است. گروهی که در پایان دور دوم مرحله گروهی تمامی تیم‌ها سه امتیاز دارند و عراق از شانس خوبی برای صعود به دور بعدی برخوردار است و منتظر محمد و همبازیانش باید در مسابقه آخر مرحله گروهی به مصاف تیم امید مراکش بروند.

1997