لیست بارسلونا برای اردوی پیش فصل آمریکا مشخص شد

لیست بارسلونا برای اردوی پیش فصل آمریکا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا به زودی اردوی پیش فصل خود در کشور آمریکا را آغاز می‌کند تا برای شروع یک فصل جدید با هدایت هانسی فلیک آماده شود.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های اروپایی در حال برگزاری اردوی پیش فصل خود هستند. هر تیمی آماده می‌شود تا یک فصل فوق‌العاده را آغاز کند. آن‌ها برای انجام چنین کاری نیاز دارند تا تمرینات پیش فصل خود بتوانند ضعف‌های خود را خوبی شناسایی کنند و همچنین تیم خود را از نظر بدنی آماده حضور در مسابقات کنند. تیم‌ها در این اردوها با همدیگر بازی‌های دوستانه بازی می‌کنند تا مربیان با بازیکنان خود بیشتر آشنا شوند.

بارسلونا حالا راهی آمریکا شده است تا به زودی اردوی پیش فصل خود را در کشور آمریکا آغاز کند. این تیم در فصول اخیر نیز اردوی پیش فصل خود را در همین کشور برگزار کرده بود. در دو فصل اخیر معمولا سرمربی بارسلونا تمامی بازیکنان خود را در اختیار داشت و می‌توانست آن‌ها را محک بزند، اما این بار بنا به دلایل مختلف، فلیک 10 بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. همچنین حضور رافینیا، ایلکای گوندوغان و ژول کنده به علت حضور در تورنمنت‌های ملی در مسابقات دوستانه مشخص نیست.

بارسلونا در اولین بازی دوستانه خود بایستی به مصاف منچسترسیتی برود. پپ گواردیولا هم مانند فلیک خیلی از بازیکنان موثر خود را در اختیار ندارد. آن‌ها در گام بعدی در برابر رقیب سنتی خود یعنی رئال مادرید قرار می‌گیرند و در پایان در مقابل آث میلان صف‌آرایی خواهند کرد. آن‌ها پس از برگزاری این سه مسابقه به اسپانیا باز خواهند گشت و برای شروع رسمی مسابقات آماده می‌شوند.

1428