سپاهان و پاشنه آشیل خودساخته در مصاف با شباب الاهلی امارات

سپاهان و پاشنه آشیل خودساخته در مصاف با شباب الاهلی امارات

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان اصفهان باید شانزدهم مرداد ماه به مصاف شباب الاهلی امارات در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا برود. 

به گزارش فوتبالی، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا در مرداد ماه برگزار خواهد شد که اولین دیدار این مرحله میان سپاهان اصفهان و شباب الاهلی امارات روز سه شنبه شانزدهم مرداد ماه، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود. بازنده این بازی به لیگ قهرمانان آسیا رفته و برنده آن، یک هفته بعد باید در قطر مهمان الغرافه باشد تا تیم صعود کننده به لیگ الیت آسیا در نهایت مشخص شود. 

علاوه بر جذابیت تقابل سعید عزت اللهی و سردار آزمون با سپاهان، این بازی یک نکته ویژه دیگر نیز خواهد داشت. نکته‌ای که به ضرر نماینده فوتبال ایران است. هر سه مدافع مرکزی تخصصی سپاهان یعنی سیاوش یزدانی، هادی محمدی و محمد دانشگر به دلیل محرومیت در اختیار این تیم نخواهند بود و سپاهان، تاوان کارت‌های زرد و قرمزی را خواهد داد که بازیکنانش بی دلیل، در مصاف با الهلال از داور گرفتند و علاوه بر این که با وجود نمایش مطلوب در برابر تیم عربستانی با شکست در برابر این تیم از دور مسابقات دوره گذشته حذف شدند، این فصل نیز در اولین بازی مرحله پلی آف، تنها یک مدافع مرکزی تخصصی خواهند داشت آن هم محمد امین حزباوی که تازه در نقل و انتقالات این فصل به خدمت گرفته شد.  

مورایس علاوه بر چالش بازی دادن به یک بازیکن تازه وارد و جوان در مسابقات آسیایی، چالش انتخاب زوج مناسب برای این بازیکن را نیز خواهد داشت. بر اساس ترکیب امسال سپاهان، مورایس باید بازیکنی با پست غیر تخصصی را در مدافع مرکزی، زوج حزباوی قرار دهد که با توجه به بازیکنان تا این لحظه طلایی پوشان زاینده رود، مورایس باید از بین برایان دابو و یا وحدت هنانوف یک نفر را در مصاف با شباب الاهلی به عنوان مدافع وسط در بازی به کار بگیرد. مدافعی که در بازی در پست غیر تخصصی باید در مقابل مهاجمان زهرداری همچون سردار آزمون، امتحان خود را پس بدهد.

7899