تکرار خوشحالی معروف رونالدو توسط والیبالیست ژاپنی

تکرار خوشحالی معروف رونالدو توسط والیبالیست ژاپنی

پایگاه خبری فوتبالی- تاثیر کریستیانو رونالدو به مسابقات المپیک پاریس نیز کشیده شد و یکی از ورزشکاران تصمیم گرفت که خوشحالی SIUUU معروفش را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، در مسابقات المپیک پاریس در سال 2024 ، یوجی نیشیدا بازیکن والیبال تیم ملی ژاپن تصمیم گرفت که به کریستیانو رونالدو ستاره النصر و تیم ملی پرتغال ادای احترام کند و پس از کسب یکی از امتیازاتش، خوشحالی معروفش را تکرار کرد. البته این خوشحالی برها در ورزش های مختلف تکرار شده است اما خیلی ها این خوشحالی را با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی می شناسند. 

رونالدو یکی از بزرگترین ستارگان تاریخ فوتبال است و با وجود آن که به سن 40 سالگی نزدیک می شود، همچنان یک ستاره محبوب به شمار می رود و با وجود بالا رفتن سنش همچنان در میان ورزشکاران در سراسر دنیا بسیار محبوب است.

رونالدو پس از ناکامی در یورو 2024 خودش را برای شروع فصل جدید آماده می کند و می خواهد اولین بزرگ رسمی خود را با النصر کسب کند. البته او و النصر سال گذشته فاتح جام باشگاه های عرب شدند اما برای آنها کسب جام های داخلی یا لیگ قهرمانان آسیا خیلی مهم است و می خواهند با قدرت آماده فصل جدید شوند.

4125