اشتباه بزرگ چلسی با نخریدن کریستیانو رونالدو

اشتباه بزرگ چلسی با نخریدن کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام گالاس مدافع سابق چلسی و آرسنال معتقد است که آبی های لندن با نخریدن کریستیانو رونالدو مرتکب اشتباه بزرگی شده اند، چون این فوق ستاره پرتغالی می توانست ذهنیت برنده را به چلسی بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، در نوامبر 2022، برنده پنج جایزه توپ طلا قراردادش را به طور ناگهانی با منچستریونایتد فسخ کرد و سپس در ماه ژانویه راهی النصر عربستان شد تا دوران پایانی فوتبال خود را در خاورمیانه تجربه کند. چلسی یکی از تیم هایی بود که به شدت به یک مهاجم گلزن در نوک خط حمله نیاز داشت و رونالدو می توانست مشکلات آن ها را حل کند. 

به نقل از سایت گل، ویلیام گالاس گفت: "چلسی با نخریدن کریستیانو رونالدو، مرتکب یک اشتباه بزرگ شد. او کاملاً در دسترس بود و چلسی می توانست یک باشگاه مناسب و ایده آل برای رونالدو باشد. همه می دانند که رونالدو چه تاثیر بزرگی روی جو رختکن می گذارد و همچنین ذهنیت برنده ای دارد و می تواند آن را به تیم تزریق کند. رونالدو و چلسی می توانستند به یک دیگر کمک کنند."

چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، نیکلاس جکسون و کریستوفر انکونکو را برای تقویت خط حمله اش خرید، اما آن ها نیز نتوانستند کار زیادی انجام دهند.

4416