اصرار گواردیولا به حفظ ستاره برزیلی منچسترسیتی

اصرار گواردیولا به حفظ ستاره برزیلی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی امیدوار است ادرسون مورائس دروازه بان برزیلی این باشگاه به پیشنهاد تیم های عربستانی جواب منفی بدهد و یک فصل دیگر در اتحاد بماند.

به گزارش فوتبالی، در چند روز اخیر اخبار و شایعات زیادی راجع به رفتن ادرسون به تیم الاتحاد شنیده می شود و حتی گفته می شود که خود این ستاره برزیلی نیز به رفتن به لیگ عربستان تمایل دارد. اخیراً گزارش شد که ادرسون اصلاً از تعریف و تمجیدهایی که از اشتفان اورتگا دروازه بان دوم سیتی می شود، خوشحال نیست و حالا گواردیولا امیدوار است که دروازه بان برزیلی به کارش در منچسترسیتی ادامه دهد.

به نقل از سایت گل، گواردیولا درباره آینده مبهم ادرسون مورائس گفت: "از ته قلبم آرزو می کنم که ادرسون با ما ادامه دهد. خیلی دوست دارم که او بماند. نمی توانم موفقیت های چند فصل اخیر را بدون او تصور کنم. او همیشه یک مهره کلیدی در رختکن و همچنین زمین بوده و پر کردن جای خالی اش، بسیار مشکل است."

ادرسون در سال 2017 از بنفیکا به سیتی پیوست و تاکنون توانسته 6 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، یک بار قهرمان چمپیونز لیگ، جام جهانی باشگاه ها و 2 اف ای کاپ شود.

4416