محمدرضا آزادی و پیشنهاد استقلال؛ بازگشت دوباره به جمع آبی‌پوشان؟

محمدرضا آزادی و پیشنهاد استقلال؛ بازگشت دوباره به جمع آبی‌پوشان؟

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا آزادی با پیشنهاد استقلال مواجه شده و ممکن است بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا آزادی در لیگ بیست‌وسوم با نساجی عملکرد خوبی داشت و موفق شد بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. آزادی در لیگ قهرمانان آسیا هم درخشید تا تیم‌های حاشیه خلیج فارس هم به جذب او علاقه‌مند شوند. 

آزادی که در فصل اخیر برترین گلزن نساجی بود و برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق به‌ثبت 12 گل شد، بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم تصمیم به لژیونر شدن گرفت و مذاکراتی را با مدیران باشگاه العروبه امارات انجام داد. بسیاری تصور می‌کردند آزادی با العروبه به توافق رسیده و قرار است فصل آینده راهی امارات شود اما ظاهرا فقط مذاکرات روند مثبتی داشته و هیچ چیز به قطعیت نرسیده است. 

محمدرضا آزادی سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه خود دارد و حالا ممکن است بار دیگر و در لیگ بیست‌وچهارم هم این اتفاق رخ دهد. طبق شنیده‌ها آزادی با پیشنهاد آبی‌پوشان پایتخت مواجه شده اما مشخص نیست او چه فکری در سر دارد و می‌خواهد برای آینده خود چه تصمیمی بگیرد.

استقلال اکنون فقط دو مهاجم تخصصی در نفرات خود دارد و علاقه نکونام به آزادی غیرمنطقی به‌نظر نمی‌رسد. اکنون باید منتظر ماند و دید درنهایت مدیران استقلال با این بازیکن به توافق می‌رسند یا خیر.

5793