کنایه مدیر تراکتور به ادعای درویش: خروج از فشار با این صحبت‌ها درست نیست!

کنایه مدیر تراکتور به ادعای درویش: خروج از فشار با این صحبت‌ها درست نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست مدیرعاملی تراکتور واکنش جالبی به صحبت های رضا درویش داشت.

به گزارش فوتبالی، صحبت های مدیرعامل پرسپولیس درباره رقم قراردادهای بازیکنان سابق این تیم یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر بازتاب بسیاری داشت و درویش مدعی شده بود تیم دیگری رقم چند برابری به این بازیکنان پیشنهاد داده که این ارقام را به سمت و سوی نجومی بودن می‌برد.

در همین راستا سعید مطفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی تراکتور در گفت و گو با خبرنگاران پاسخ اظهارات درویش را داده و البته کنایه جالبی به مدیر باسابقه قرمزهای پایتخت زده است. داور سابق فوتبال ایران ابتدا گفته که همه چیز پول نیست و گاهی با رفتار حرفه‌ای می‌توان بازیکن بزرگی را مجاب به همکاری کرد.

وی درباره شایعه عدم رعایت سقف بودجه توسط باشگاه تراکتور چنین توضیحی داد: «تمام قوانینی که فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات وضع کرده از جمله سقف قراردادها را رعایت کردیم. رقم قراردادها با توجه به کیفیت بازیکن تعیین خواهد شد. پول شرط لازم است اما کافی نیست. گاهی اوقات با رفتار حرفه‌ای و عمل به تعهدات می‌توان بازیکنانی را به خدمت گرفت که حتی با رقم بالاتر به تیم‌های دیگر نروند.»

مظفری‌زاده در ادامه درباره صحبت های درویش هم اظهار نظر کرد و گفت که نباید برای خروج از فشار ناشی بابت عملکردی که فرد داشته، حرف های این‌چنینی زده شود! : «درست نیست زمانی که عملکرد فردی زیر سوال می‌رود برای خارج کردن خود از زیر فشار حرف‌های این‌چنینی را بیان کند.»

1997