عکس؛ رونمایی رئال مادرید از مهاجم جدیدش

عکس؛ رونمایی رئال مادرید از مهاجم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از برگزاری مراسم معارفه کیلیان امباپه، حالا در حال برگزاری مراسم معارفه اندریک است و به این ترتیب این مهاجم برزیلی هم کار خود را به زودی در رئال مادرید آغاز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در سال های اخیر استعداد هایی مثل وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را خریداری کرده است که این بازیکن ها تبدیل به ستاره های اصلی فعلی رئال مادرید شده اند. حالا رئال مادرید به دنبال این است که اندریک هم تبدیل به یکی دیگر از ستاره های رئال مادرید شود و باید دید که چه اتفاقاتی برای او در آینده رخ خواهد داد. اندریک یک مهاجم برزیلی 18 ساله است که از باشگاه پالمیراس راهی رئال مادرید شده است.

مراسم معارفه اندریک در باشگاه رئال مادرید در حال برگزاری است و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای او آماده شده است. اندریک با پیراهن شماره 16 در رئال مادرید رونمایی شده است. شماره محبوب اندریک شماره 9 است که این شماره در حال حاضر در اختیار کیلیان امباپه است و ممکن است که در تابستان سال بعد پیراهن شماره 9 به اندریک برسد چرا که با رفتن لوکا مودریچ از رئال مادرید، امباپه به سراغ پیراهن شماره 10 می رود.

اندریک به همراه فلورنتینو پرز از پانزده جام اروپایی رئال مادرید در تالار افتخارات این باشگاه بازدید کرد.

1471