نامه احساسی فلورنتینو پرز به هواداران رئال مادرید

نامه احساسی فلورنتینو پرز به هواداران رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید در نامه‌‌ای از هواداران این تیم بابت حمایت‌شان در طول فصل تشکر کرد. 

به گزارش فوتبالی، لوس بلانکوس پس از سپری کردن فصلی بدون جام زیر نظر زین الدین زیدان، تصمیم گرفت تا دوباره کارلو آنچلوتی را به مادرید بازگرداند و این سرمربی ایتالیایی در فصل 2021-22 دست به کار بزرگی زد و همراه با رئال مادرید به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد. 

به نقل از مارکا، فلورنتینو پرز رییس کهکشانی‌های مادرید در نامه‌ای درباره این فصل نوشت: "می‌خواهم این حس خوشحالی و لذت را با تمام مادریدیستاها در سراسر دنیا تقسیم کنیم. توانستیم چهاردهمین جام اروپایی را در پاریس برنده شویم تا یک جام دیگر در تاریخ به نام رئال مادرید ثبت شود. این جام اروپایی باورنکردنی و فراموش نکردنی است و برای همیشه در ذهن و قلب مادریدیستاها خواهد ماند. با این قهرمانی، خیلی از هواداران فوتبال در جهان عاشق این تیم شدند. در هر بازی با تمام وجود خود بازی کردیم و با یک سرمربی مثل آنچلوتی به تاریخ سازی پرداختیم. خیلی از بازیکنان‌مان، پنجمین قهرمانی خود را تجربه کردند که به لوگوی این باشگاه اعتبار می‌دهد. هیچ کدام از این‌ها بدون حمایت شما هواداران ممکن نمی‌شد. رفتار و تشویق‌های شما همیشه ما را به سمت جلو هل داده است و می‌خواهم از این بابت از شما تشکر کنم."

4416