مدافع انگلیسی منچستریونایتد تصمیمی برای جدایی ندارد

مدافع انگلیسی منچستریونایتد تصمیمی برای جدایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- هری مگوایر در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که تصمیمی برای جدایی از منچستریونایتد ندارد و می‌خواهد در فصل پیش رو با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، سیاست منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال، خروج بازیکنان قدیمی و خرید بازیکنان جوان و باانگیزه است. آن‌ها چند بازیکن را نظیر کارلوس کاسمیرو، جیدون سانچو و اسکات مک تومینی را در لیست فروش قرار داده‌اند تا جا برای خرید بازیکنان جدید باز شود. رافائل واران و میسون گرینوود نیز در هفته‌های اخیر به صورت رسمی این باشگاه را ترک کردند.

یکی از بازیکنانی که شنیده می‌شد ممکن است در تابستان امسال شیاطین سرخ را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد، هری مگوایر بود. بازیکنی که در چند فصل اخیر در قلب خط دفاعی منچستریونایتد پراشتباه ظاهر شد. او با مبلغ هنگفتی از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست و هواداران این تیم امید زیادی داشتند که مگوایر بتواند به وضعیت خط دفاعی تیمشان سروسامان ببخشد. اما انتظارات برآورده نشد و مگوایر هرگز نتوانست در حد هزینه‌ای که برایش صرف شده بود ظاهر شود.

او اما در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که تصمیمی برای جدایی از باشگاه منچستریونایتد ندارد. مگوایر انگیزه زیادی برای ادامه کارش در منچستریونایتد دارد. مدافع انگلیسی منچستریونایتد در این باره گفت: «من همیشه شنیده‌ام که فصل آینده روی من حساب باز می‌کنند و من جزوی از برنامه‌های باشگاه هستم. من آماده‌ام تا برای به دست آوردن همه جام‌ها رقابت کنم.»

حالا اما باید دید آیا مگوایر در فصل پیش رو فرصت زیادی برای بازی به دست می‌آورد یا نیمکت‌‎نشین خواهد شد.

1428