زلزله در چپ استقلال؛ جلالی ماند، زکی‌پور نگران شد

زلزله در چپ استقلال؛ جلالی ماند، زکی‌پور نگران شد

پایگاه خبری فوتبالی- ابوالفضل جلالی که در این مدت، چراغ خاموش در تلاش برای ماندن در استقلال بود در نهایت به هدف خود رسید و به قول خودش در خانه ماندنی شد.

به گزارش فوتبالی، گویا این فصل نقل و انتقالات قرار نیست با خوبی و خوشی برای میلاد زکی‌پور به پایان برسد. او که با رویای درخشش در پست دفاع چپ در سیستمی که نکونام که به آن علاقمند است به استقلال آمده بود حالا روز به روز با اتفاقاتی که رقم می‌خورد این رویا برایش دور و دورتر می‌شود. 

اولین اتفاق این بود که رامین رضاییان به استقلال پیوست. حضور رامین رضاییان به این معنی بود که در استقلال هم قرار است مانند سپاهان، بار حملات تیم به سمت راست منتقل شود و این به معنای این بود که زکی‌پور بیشتر وظایف دفاعی را برعهده خواهد داشت و نمی‌تواند مانند ابوالفضل جلالی با خلق رکوردهای خوب هجومی به ستاره آبی‌ها تبدیل شود. ساعاتی پیش هم اتفاق دوم رقم خورد که حالا نه تنها در مورد درخشش این بازیکن اما و اگر به وجود آورده که حضور او در ترکیب اصلی را هم به خطر انداخته است.

ابوالفضل جلالی که دیگر همه او را بازیکن ملوان می‌دانستند در استقلال ماندنی شد و این خبری است که احتمالا همه استقلالی‌ها را به جز زکی‌پور خوشحال می‌کند. او به خوبی می‌داند که رقابت با یکی از بهترین پاسورهای فصل گذشته کار بسیار سختی است و شانس او را برای رسیدن به ترکیب اصلی کم می‌کند.

تنها اتفاق مثبتی که می‌تواند بیفتد این است که جواد نکونام بخواهد از این دو بازیکن همزمان در ترکیب اصلی استفاده کند و با این شرایط خیال هر دو از حضور در ترکیب اصلی راحت باشد. زکی‌پور بازیکنی است که توانایی بازی در پست وینگر را هم به خوبی دارد و این فرصتی طلایی برای نکونام خواهد بود تا شاید به فکر تغییر سیستم هم حتی بیفتد.

در غیر این صورت حضور همزمان سه دفاع چپ یعنی جعفر سلمانی، زکی‌پورو ابوالفضل جلالی، دو بازیکن را بابت حضور در ترکیب اصلی حسابی نگران خواهد کرد.

در این میان مشخص نیست که اگر زکی‌پور ماندنی شود تصمیم جعفر سلمانی برای فصل آینده چه خواهد بود. او که در بیشتر بازی‌های فصل گذشته هم نیمکت‌نشین بود با ماندن دو رقیب جدی، شانسش برای رسیدن به ترکیب احتمالا نزدیک به صفر خواهد بود. در کل خبر ماندن جلالی، زلزله‌ای را در سمت چپ استقلال ایجاد کرده که باید منتظر ماند و دید نتیجه این زلزله به چه اتفاق و جدایی خواهد انجامید.

4326