پشت پرده کاهش نیافتن محرومت مهرداد محمدی از زبان دادرس: حرف‌های گل و بلبل که نزده بود!

پشت پرده کاهش نیافتن محرومت مهرداد محمدی از زبان دادرس: حرف‌های گل و بلبل که نزده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته استیناف امروز در اطلاعیه اعلام کرد محرومیت مهرداد محمدی کاهش نخواهد یافت.

به گزارش فوتبالی، استقلال در هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم برابر پیکان قرار گرفت و با درخشش مهرداد محمدی موفق به شکست تیم رضا عنایتی شد. 

پس از پایان مسابقه بود که محمدی به سیم آخر زد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران، صحبت‌های رکیکی انجام داد. مهرداد که از گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان شاکی بود، خیلی نسنجیده صحبت کرد و حسابی اعصابش قاطی شد و جملاتی عجیب بر زبان راند و همین کافی بود تا کمیته انضباطی او را ۶ جلسه از همراهی استقلال محروم کند.

قرعه‌کشی لیگ بیست‌وچهارم روز سه شنبه برگزار شد و استقلال و پرسپولیس باید در هفته ششم به مصاف هم بروند. آبی‌ها امید داشتند محرومیت مهرداد کاهش پیدا کند و او به دربی برسد اما این اتفاق رخ نداد. کمیته استیناف امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محرومیت مهرداد محمدی به قوت قبل سرجای خود است و خبری از کاهش آن نیست.

مهدی دادرس رییس کمیته استیناف در حاشیه مراسم ختم دختر امیر حاج‌رضایی در پاسخ به این سوال که چرا محرومیت مهرداد محمدی کاهش نیافته است، گفت: “ما طبق قوانین می‌توانیم محرومیت‌ها را کم و زیاد کنیم اما دوستان در کمیته استیناف به دلیل فحاشی مهرداد محمدی، متفق القول گفتند این محرومیت کاهش پیدا نکند. محمدی حرف‌های گل و بلبل که نزده است”.

بدین ترتیب قطعا خبری از مهرداد محمدی در دربی رفت لیگ بیست‌وچهارم نیست تا او اولین غایب قطعی این مسابقه باشد.

5793