سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه مورد علاقه ستاره لیورپول

سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه مورد علاقه ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- ترنت الکساندر آرنولد در پاسخ به ورزشگاه مورد علاقه‌اش به غیر از آنفیلد و ومبلی، سانتیاگو برنابئو را معرفی کرد تا به شایعات پیوستنش به رئال مادرید دامن بزند.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز به دنبال تکمیل کردن پروژه کهکشانی خودش است. مدیری که توانست بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا را در کنار همدیگر جمع کند، حالا می‌خواهد تعداد ستاره‌های تیمش را بیشتر کند. او در تابستان 2023 جود بلینگام را جذب کرد و در این تابستان نیز کیلیان امباپه را به خدمت گرفت تا رفته رفته پازل تیم کهکشانی خود را تکمیل کند.

او پیش از این نیز دو بار برای رئال مادرید تیم کهکشانی بسته بود. اولین بار با خرید لوییس فیگو، رونالدو نازاریو، دیوید بکام و مایکل اوون این اتفاق را رقم زد و بار دوم در سال 2009 با خرید همزمان کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و کاکا یک تیم پرستاره و کهکشانی ساخت. او حالا یک تیم پرستاره در اختیار دارد، اما برای ساختن تیمی کهکشانی در رقابت‌ها با دو پروژه قبلی، باید چند بازیکن بزرگ دیگر نیز به خدمت بگیرد.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع هافبک انگلیسی باشگاه لیورپول یکی از گزینه‎‌های محبوب فلورنتینو پرز برای تقویت پست دفاع راست است. دنی کارواخال علی‌رغم عملکرد خوبش در فصل گذشته، اما به سال‌های آخر فوتبالش نزدیک می‌شود و آرنولد می‌تواند جانشینی مناسب برای او باشد.

حالا ترنت الکساندر آرنولد در آخرین مصاحبه خود درباره ورزشگاه مورد علاقه‌اش به غیر از آنفیلد و ومبلی گفت: «سانتیاگو برنابئو را انتخاب می‌کنم.» این جمله به نوعی نشان می‌دهد که خود بازیکن نیز از انتقال به رئال مادرید استقبال می‌کند.

1428