ستاره دانمارکی منچستریونایتد به باشگاه سابق خود برمی‌گردد؟

ستاره دانمارکی منچستریونایتد به باشگاه سابق خود برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی- کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی باشگاه منچستریونایتد مورد توجه باشگاه آژاکس قرار گرفته است و احتمال دارد به صورت قرضی به باشگاه هلندی بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد به دنبال دگرگونی اساسی در تیم خود هستند. سران باشگاه انگلیسی سعی دارند تا با فروش برخی از بازیکنان فصل گذشته خود، ستاره‌های جوان فوتبال اروپا را جانشین کنند تا یک تیم برای آینده آماده کنند. آن‌ها تا به اینجای کار هم فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

میسون گرینوود، وینگر مهاجم انگلیسی این باشگاه در هفته گذشته با قراردادی دائمی به باشگاه مارسی پیوست. حالا قرمزهای شهر منچستر در پی فروش چند بازیکن دیگر هم هستند. فاکوندو پلیستری، کارلوس کاسمیرو، اسکات مک‌تامینی و جیدون سانچو از گزینه‌های برجسته منچستریونایتد هستند که احتمال فروششان در ادامه بازار نقل و انتقالات وجود دارد.

یکی از بازیکنانی که اگر پیشنهاد خوبی برایش برسد با آن مخالفت نمی‌کند، کریستین اریکسن دانمارکی است. با وجود کوبی ماینو، میسون مونت و برونو فرناندز، مدیران منچستریونایتد نگه داشتن اریکسن را ضروری نمی‌دانند. از طرفی، آن‌ها برای خرید مورتن هیولماند و مانوئل اوگارته هم تلاش می‌کنند. این دو بازیکن جذب شود، باید گفت اریکسن دیگر جایی در ترکیب اصلی قرمزها نخواهد داشت.

به نقل از رسانه یونایتد استند، باشگاه آژاکس سعی دارد کریستین اریکسن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. منچستریونایتد سعی دارد او را به صورت قرضی با بند خرید اجباری و یا به صورت دائمی این بازیکن را به فروش برسانند.

1428