گواردیولا هم نتوانست جلوی خروج ستاره برزیلی را بگیرد

گواردیولا هم نتوانست جلوی خروج ستاره برزیلی را بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تایید کرد ادرسون مورائس، گلر برزیلی، با وجود پیشنهادهای وسوسه کننده از لیگ عربستان، آینده مبهمی در منچسترسیتی دارد. 

به گزارش فوتبالی، علاقه الاتحاد به ادرسون روز به روز بیشتر می شود و حالا منچسترسیتی ارزش دروازه بان خود را در حدود 50 میلیون پوند می داند. طبق آخرین اخبار، دروازه بان برزیلی به توافقات شخصی با الاتحاد دست یافته و خودش نیز دوست دارد یک چالش جدید در خارج از خاک انگلیس تجربه کند. 

به نقل از سایت گل، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از شکست 4-3 مقابل سلتیک در بازی دوستانه راجع به آینده ادرسون گفت: "من دوست دارم او بماند، اما بستگی به باشگاه ها دارد. از وضعیت فعلی بی خبر هستم و در چند روز گذشته هیچ تماسی نداشته ایم. باید تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی صبر کنیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد."

در صورت خروج ادرسون از اتحاد، پپ گواردیولا به دنبال جذب دروازه بان جدید خواهد بود و از جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پی اس جی به عنوان گزینه مورد نظر گواردیولا نام برده می شود. البته در هفته گذشته برخی از منابع مدعی بودند که با خروج ادرسون، اشتفان اورتگا دروازه بان اول سیتی خواهد بود.

4416