رضایت بازیکنان چلسی از سبک تمرینات سرمربی جدید

رضایت بازیکنان چلسی از سبک تمرینات سرمربی جدید

پایگاه خبری فوتبالی- انزو مارسکا تمرینات چلسی را چند هفته‌ای است که آغاز کرده و گزارش‌ها از سبک تمرینات او این است که بازیکنان ارتباط خوبی با آن برقرار کردند.

به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا، سرمربی سابق لسترسیتی و کمک مربی پپ گواردیولا در منچسترسیتی که در پایان فصل گذشته جانشین مائوریتسیو پوچتینو شده بود، مدتی است که تمرینات خودش را با باشگاه لندنی آغاز کرده است. 

به نقل از سیمون جانسون، خبرنگار نشریه د اتلتیک، گزارش‌هایی که از تمرینات چلسی به دست می‌رسد نشان از رضایت بازیکنان چلسی از سبک تمرینات انزو مارسکا دارد. پیش از گفته می‌شد که برخی بازیکنان در تمرینات توسط مائوریتسیو پوچتینو مورد بی‌توجهی قرار داشتند، اما مارسکا از ابتدای کار خود رابطه خوبی با بازیکنان برقرار کرده است.

او به خاطر آمادگی بدنی بازیکنان را تحت فشار زیاد قرار نمی‌دهد و در چلسی خبری از تمرینات دوگانه صبح و عصر در طول روز خبری نیست. او توجه زیادی به شادابی بازیکنانش دارد. او بر خلاف اکثر سرمربیان در جهان تماشاگر تمرینات بازیکنانش نیست، بلکه پابه‌پای آن‌ها در تمرینات می‌دود تا بیشتر به آن‌ها نزدیک شود.

او حتی وسایلی که در زمین تمرین وجود دارند را خودش جابه‌جا می‌کند و این وظیفه را به بازیکنان و افراد جوان‌تر واگذار نمی‌کند. این رفتار او در رختکن چلسی مورد استقبال قرار گرفته است. هرچند که به‌خاطر شرایط جوی آمریکا، تمرینات کمی برای بازیکنان چلسی سخت بود. دمای هوا در آمریکا 32 درجه سانتی‌گراد است و این برای بازیکنان آزاردهنده‌ست، اما باز هم بازیکنی نیست که حس و حال خوب تمرین مارسکا را احساس نکند.

1428