آمارهای ویژه علی علیپور در هفته اول لیگ؛ قاتلِ اخراجی وارد می‌شود!

آمارهای ویژه علی علیپور در هفته اول لیگ؛ قاتلِ اخراجی وارد می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی – آیا مهاجم پرسپولیس، باز هم موفق به گلزنی در اولین بازی فصل خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چند فصل اخیر لیگ برتر همیشه از نبود یک مهاجم شش دانگ ضربه خورده است. قرمزها خوب بازی می‌کنند و عالی هم موقعیت می‌سازند اما کسی برای زدن ضربه آخر حضور ندارد.

پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات لیگ بیست ‌و چهارم تصمیم گرفت یکی از بازیکنان قدیمی خود را به‌خدمت بگیرد و او کسی نبود جز علی علیپور.

علی علیپور سال‌ها پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و آقای گل لیگ برتر هم شد اما در نهایت تصمیم گرفت برای ادامه فوتبال خود به لیگ پرتغال برود. علیپور اما نتوانست روزهای خوب پرسپولیس را در پرتغال هم تجربه کند و برای همین تصمیم گرفت بار دیگر به ایران بیاید و قرمزپوش شود.

علیپور جز آقای گلی و تعداد بازی‌های زیاد برای پرسپولیس دو آمار ویژه دیگر هم دارد. مهاجم زهردار پرسپولیس تنها بازیکن فعلی این تیم است که دو بار سابقه گلزنی در اولین بازی فصل را دارد. علیپور یک بار در فصل 95-1394 در اولین بازی فصل برابر شهر خودرو گلزنی کرد و چند سال بعد بار دیگر برابر شهر خودرو در فصل 98-1397 گل افتتاحیه پرسپولیس را به‌ثمر رساند.

جدا از این آمار مثبت، علیپور یک آمار منفی هم درهفته اول لیگ دارد. او تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر است که در اولین بازی فصل اخراج شده و این اتفاق به دیدار با فولاد در فصل 97-1396 برمی‌گردد.

حالا باید دید علی علیپور در لیگ بیست‌وچهارم و در صورتی که گاریدو به او جلوی ذوب آهن بازی دهد، چه عملکردی مقابل شاگردان محمد ربیعی خواهد داشت.

5793