مشخص شدن زمان خداحافظی اتلتیکومادرید با گریزمان

مشخص شدن زمان خداحافظی اتلتیکومادرید با گریزمان

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اتلتیکو مادرید در حال حاضر قصدی برای تمدید کردن قرارداد آنتوان گریزمن ندارد و با به پایان رسیدن قرارداد فعلی این بازیکن فرانسوی، دوران حضور او در جمع روخی بلانکو ها به پایان می رسد.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد فعلی آنتوان گریزمن با اتلتیکومادرید تا تابستان 2026 اعتبار دارد. در حقیقت این بازیکن دو فصل دیگر می تواند در اتلتیکو مادرید توپ بزند. گریزمان در حال حاضر سی و سه سال سن دارد و تا تابستان 2026، 35 ساله خواهد شد و پس از آن دیگر قراردادی با اتلتیکو مادرید نخواهد داشت. گریزمن از سال 2014 تاکنون بازیکن اتلتیکو مادرید بوده است. البته او دو فصل در این میان به بارسلونا رفت و دوباره به اتلتیکو مادرید برگشت. گریزمن پیش از پیوستن به اتلتیکو مادرید در سال 2014، بازیکن تیم رئال سوسیه داد بود.

درباره آنتوان گریزمان یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن هم این است که او در تابستان 2025 توسط باشگاه اتلتیکو مادرید به فروش برسد چرا که در صورت ماندنش در باشگاه، در تابستان 2026 به عنوان یک بازیکن آزاد جمع شاگردان دیگو سیمئونه را ترک خواهد کرد.

گریزمن در یورو 2024 عملکرد خوبی در تیم ملی فرانسه نداشت اما او در اتلتیکو مادرید همواره یکی از ستاره های تیم دیگو سیمئونه بوده است.

1471