واکنش سرمربی چلسی به جنجال نژادپرستی بازیکن آرژانتینی

واکنش سرمربی چلسی به جنجال نژادپرستی بازیکن آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - انزو فرناندز بازیکن آرژانتینی چلسی پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024، حرف هایی نژاد پرستانه علیه برخی از بازیکنان آفریقایی تبار زده بود و همین قضیه موجب خشم و عصبانیت بازیکنان آفریقایی تبار چلسی شد.

به گزارش فوتبالی ، بسیاری از بازیکنان چلسی، پس از این اتفاق تصمیم گرفتند که انزو فرناندز را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنفالو کنند و با انجام این کار، این گمانه زنی ایجاد شد که بازیکنان چلسی دیگر نمی خواهند انزو فرناندز را بپذیرند و ارتباط خود را به طور کامل با این هافبک آرژانتینی قطع کرده اند.

حالا انزو مارسکا، سرمربی چلسی به این قضیه واکنش نشان داده است. او در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی دوستانه چلسی مقابل رکسام گفت:" من با انزو حرف زدم. او همه چیز را به طور واضح و مشخص توضیح داد و درباره این قضیه عذر خواهی کرده است. در حال حاضر مشکلی وجود ندارد چرا که این قضیه پیرامون او و باشگاه چلسی به طور کامل حل شده است. به نظرم وقتی که او به تیم برگردد، مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت و ارتباطش با سایر بازیکنان بدون حاشیه خواهد بود. انزو از این کار قصد بدی نداشته است."

1471