جمله عجیب نماینده استقلال در قرعه‌کشی؛ هواداران باید از نقل و انتقالات راضی باشند!

جمله عجیب نماینده استقلال در قرعه‌کشی؛ هواداران باید از نقل و انتقالات راضی باشند!

پایگاه خبری فوتبالی- ادبیات عجیب نماینده استقلال در قرعه‌کشی لیگ برتر خشم بخش عمده‌ای از هواداران استقلال را برانگیخته است.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی علوی معاون فرهنگی باشگاه استقلال، نماینده این باشگاه در مراسم قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بود و در پایان این مراسم در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد. یکی از خبرنگاران به علوی گفت که هواداران استقلال از عملکرد هلدینگ خلیج فارس در فصل نقل و انتقالات راضی نبودند اما این اواخر کمی وضعیت بهتر شده است.

علوی در پاسخ گفت: «فکر می‌کنم هواداران استقلال باید از نقل و انتقالات راضی باشند. ما یکی از عالی‌ترین بازیکنان ایران یعنی رامین رضاییان را گرفتیم. بازیکنان جوانی مثل سامان فلاح، علیرضا کوشکی و محمد حسین اسلامی را جذب کردیم. امروز هم که بازیکن بوسنیایی را گرفتیم. فکر می‌کنم فضای خوبی را رقم زدیم. ان شالله که استمرار داشته باشد.»

جمله اول علوی در این قسمت از مصاحبه بسیار جنجال برانگیز شده است. او با ادبیاتی عجیب اعلام کرده است که هواداران استقلال «باید» از نقل و انتقالات این تیم راضی باشند. مشخص نیست علوی بر چه اساسی از قید «باید» استفاده کرده است. به هر حال احساس رضایت با اجبار و تلقین به وجود نمی‌آید. بلکه یک حس درونی و قلبی است و اگر واقعا به وجود نیامده باشد با از استفاده «باید» و «حتما» ساخته نمی‌شود!

واقعیت این است که بر خلاف تصور علوی، هواداران استقلال از نقل و انتقالات تابستانی تیم‌شان راضی نیستند و اگر پروژه موفقیت ‌آمیز جذب رامین رضاییان هم نبود هواداران استقلال این روزها در مقابل ساختمان باشگاه‌شان مشغول شعار و اعتراض بودند.

نکته جالب این است که این بخش از حرف‌های علوی در کانال‌های هواداری استقلال هم با بازخوردهای منفی بسیاری مواجه شده است. جالب‌تر این که حضور او به عنوان نماینده استقلال در مراسم قرعه‌کشی هم انتقادات هواداران استقلال را برانگیخته است. آنها منطق حضور او در قرعه کشی را متوجه نشده بودند و اعتقاد داشتند باید مدیران رسمی‌تری را که در باشگاه هستند به این مراسم می‌رفتند.

1359