تغییر موضع عجیب جواد نکونام؛ اگر بازیکنان فصل پیش بد بودند، چرا با آنها تمدید کرد؟

تغییر موضع عجیب جواد نکونام؛ اگر بازیکنان فصل پیش بد بودند، چرا با آنها تمدید کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اگر فکر می‌کنید بازیکنان استقلال در فصل گذشته ضعیف بودند، سخت در اشتباه هستید!

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام در تاریخ 11 بهمن 1402 و در حاشیه تمرین استقلال صحبت‌هایی را انجام داد که اکنون با قطعی شدن برخی تمدیدی‌ها و حضور آلمدین زیلکیچ، بار دیگر در فضای مجازی وایرال شده است. نکونام گفته بود: " اینجا استقلال است، استقلال بازیکن بزرگ می‌خواهد، آدم بزرگ می‌خواهد. باشگاه را نباید کوچک کنیم. شما هوادارید، ما هم مثل شما، هوادار این باشگاه خون دل می‌خورد. هوادار برای این باشگاه گریه می‌کند، سکته می‌کند، جانش را می‌دهد. بازیکن بزرگ می خواهد این تیم. من می‌گویم بازیکن بزرگ، می روند در تلویزیون می‌نشینند و می گویند لیستش کهکشانی است. برای استقلال این را می‌گویند چرا برای پرسپولیس کسی این حرف را نمی‌زند؟ چرا پرسپولیس بازیکن تیم ملی قطر را می‌گیرد؟"

این صحبت‌های نکونام درحالی وایرال شده است که فعالیت‌های اخیر استقلال در بازار نقل‌وانتقالات در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد. تمدید قرارداد با بازیکنانی که نکونام هیچ‌وقت از آن‌ها حمایت نکرد و همیشه دنبال گزینه جانشین بود در نوع خود جالب است. 

هواداران استقلال اکنون سوال‌های زیادی از سرمربی استقلال دارند و احتمالا طبق روال گذشته کسی پاسخگو نخواهد بود. بازیکنان بزرگی که جواد نکونام می‌گفت کجا هستند؟ اگر علی خطیر یا حجت کریمی، آلمدین زیلکیچ را می‌آوردند، نکونام باز هم سکوت می‌کرد؟ اگر استقلال فصل پیش بازیکن نداشت چرا قرارداد همان بازیکنان قبلی دارد تمدید می‌شود؟ چرا بین خریدهای استقلال فقط سامان فلاح در اردوی آخر تیم ملی حضور داشته است؟ این‌ها همه سوال‌های هواداران استقلال است که احتمالا جوابی نخواهند داشت.

سکوت جواد نکونام هم نگرانی هواداران استقلال را بیشتر کرده، چرا مرد همیشه معترض فصل پیش اکنون روزه سکوت گرفته و به هیچ اتفاقی واکنش نشان نمی‌دهد؟ این همه تغییر موضع دلیل خاصی دارد؟

رفتار عجیب و انتخابی جواد نکونام باعث شده محبوبیت مرد نیمکت آبی‌ها بین هواداران این تیم کم شود. بسیاری اعتقاد دارند اگر نکونام فصل پیش پختگی بیشتری به خرج می‌داد، استقلال می‌توانست قهرمان شود. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار استقلال است و آیا در لیگ بیست‌وچهارم نکونام با آبی‌پوشان به قهرمانی می‌رسد یا نه.

5793