تمدید ماموریت گزینه استقلال در اردکان؛ فاطمی سرپرست چادرملو ماند

تمدید ماموریت گزینه استقلال در اردکان؛ فاطمی سرپرست چادرملو ماند

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد فراز فاطمی سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال چادرملو تمدید شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه تازه لیگ برتری شده چادرملو اردکان، قرارداد فراز فاطمی سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال این باشگاه را تمدید کرد. فاطمی فصل گذشته و در ابتدای شروع مسابقات لیگ آزادگان سرپرستی باشگاه چادرملو را بر عهده گرفت. 

در پایان فصل چادرملو با 73 امتیاز و به عنوان تیم دوم جدول به لیگ برتر صعود کرد. این اتفاق در حالی افتاد که فجر سپاسی شیراز هم 73 امتیازی بود اما چادرملو در حالی که تفاضل گل کمتری داشت به دلیل نتایج بهتر در بازی‌های رودررو توانست لیگ برتری شود.

بعد از پایان فصل لیگ آزادگان و صعود چادرملو به لیگ برتر خبر رسید که فراز فاطمی یکی از گزینه‌های سرپرستی باشگاه استقلال شده است. ظاهرا مذاکرات کوتاهی هم در این باره صورت گرفت اما در نهایت فراز ترجیح داد در اردکان بماند و مثل فصل گذشته سرپرست تیم چادرملو باشد.

البته فاطمی علاقمند بود که به استقلال برود اما ظاهرا پس از تحقیق و مشورت گرفتن از برخی دوستانش به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با جواد نکونام همکاری کند و به همین دلیل تصمیم گرفته است قید کار در یک فضای پرحاشیه و مستعدِ تنش را بزند و در همان باشگاه قبلی‌اش به کار ادامه بدهد. 

فاطمی 46 ساله متولد شیراز است و سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی، استقلال، ذوب آهن، پرسپولیس، مس کرمان، ماشین سازی تبریز و مس سرچشمه را دارد. او 11 بار هم پیراهن تیم ملی ایران را پوشیده است و یک گل ملی هم در کارنامه‌اش دارد. 

درباره سرپرست استقلال بد نیست به این نکته اشاره کنیم که فردا ایمان عالمی به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی خواهد شد.

1359