ناراحتی عالیشاه از رفیعی و دیگر بازیکنان/ نباید در انتخاب اوسمار دخالت می‌کردند!

ناراحتی عالیشاه از رفیعی و دیگر بازیکنان/ نباید در انتخاب اوسمار دخالت می‌کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه به صراحت اعلام کرد که ذره‌ای در انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس دخالتی نکرده است.

به گزارش فوتبالی، در پایان دور رفت رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر بود که یحیی گل‌محمدی بعد از از هدایت پرسپولیس کناره‌‌گیری کرد تا پس از کلی کش و قوس و بلاتکلیفی اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود. انتخابی که در آن مقطع هرگز باب میل هواداران نبود اما به هرحال چند بازیکن پرسپولیس با استناد به صحبت‌های خودشان در این انتخاب دست داشتند و برای اینکه با اوسمار به عنوان سرمربی تیم کار کنند از خود اشتیاق نشان دادند.

امید عالیشاه حالا بعد از گذشت ماه‌ها از این اتفاق در برنامه فوتبال برتر مدعی شده که هیچ دخالتی در انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس نداشته و هیچ‌گاه به خودش این اجازه را نمی‌دهد که برای باشگاه تعیین تکلیف کند. همچنین عالیشاه به این موضوع اقرار کرد که رضا درویش نظر وی را درباره اوسمار جویا شده که او هم درباره این پاسخی نداده است!

کایپتان پرسپولیس درباره کاری که سروش رفیعی و چند نفر از بازیکنان برای انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی تیم انجام دادند موضع تندی داشت و گفت:" بعدها درباره از این اتفاق آگاه شدم و اگر می‌دانستم که سروش و دیگر بازیکنان دست به چنین کاری زده‌اند با آن‌ها صحبت می‌کردم و از انجام این کار پشمان‌شان می‌کرد؛ چون اگر وضعیت وارونه می‌شد و ما با اوسمار خوب نتیجه نمی‌گرفتیم هواداران ما را بازخواست می‌کردند و در وهله اول به سراغ من می‌آمدند چون کاپیتان تیم هستم و حق هم دارند."

9098