با تایید گواردیولا، ستاره بلژیکی در منچسترسیتی ماندگار شد

با تایید گواردیولا، ستاره بلژیکی در منچسترسیتی ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی- کوین دی بروینه که یکی از بازیکنان مورد نظر مدیران الاتحاد عربستان بود، حالا با تایید پپ گواردیولا در منچسترسیتی می‌ماند و قصد ترک این باشگاه را ندارد.

به گزارش فوتبالی، کوین دی بروینه، از جمله بازیکنان مورد علاقه باشگاه‌های عربستان در تابستان امسال است. تیم‌های عربستانی که سعی دارند تابستان امسال نیز مانند فصل گذشته سروصدای زیادی به راه بیاندازند، چند ستاره مطرح و سرشناس دنیای فوتبال را زیر نظر دارند تا با ارائه پیشنهادهای وسوسه‌کننده، آن‌ها را به لیگ حرفه‌ای عربستان بکشانند. این تیم‌ها در تابستان فصل گذشته بازیکنان نام‌دار زیادی را به خدمت گرفتند.

ستاره‌های منچسترسیتی جزو اهداف اصلی باشگاه‌های عربستانی بودند. ادرسون مورد توجه باشگاه النصر عربستان قرار داشت، جان استونز هم توجه الاتحاد را به خود جلب کرده و کوین دی بروینه هم قرار است ستاره بزرگ نقل و انتقالات امسال باشگاه الاتحاد عربستان باشد. هافبک بلژیکی منچسترسیتی پیش از این از دستمزدهای بالایی که در لیگ عربستان داده می‌شود تعریف کرده بود تا احتمال حضورش در این لیگ از نگاه رسانه‌ها پررنگ‌تر شود.

اما حالا پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی این احتمال را از بین برد و تایید کرد که کوین دی بروینه یک فصل دیگر در منچسترسیتی می‌ماند. گواردیولا در این رابطه گفت: «دی بروینه در تابستان امسال از منچسترسیتی جدا نمی‌شود.»

همچنین فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی نیز مدعی شده است که تمام اخباری که درباره مذاکره مدیران الاتحاد با کوین دی بروینه منتشر شده بود غیرواقعی است و سندیت ندارند. حتی در این خصوص صحبت‌های اولیه هم انجام نشده است.

1428