اطمینان عجیب درویش در ماجرای بیرانوند؛ به خاطر روح هوادارِ درگذشته این ماجرا را پیگیری می‌کنم

اطمینان عجیب درویش در ماجرای بیرانوند؛ به خاطر روح هوادارِ درگذشته این ماجرا را پیگیری می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم این که باشگاه تراکتور از علیرضا بیرانوند به عنوان بازیکن جدید این تیم رونمایی کرده است اما به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر شکایتش از این بازیکن است و امید دارد رای کمیته تعیین وضعیت به سود پرسپولیس باشد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس به صورت تلفنی روی خط برنامه آمد تا درباره وضعیت این تیم و آخرین خبرهای مربوط به نقل و انتقالات توضیح بدهد. یکی از سوالاتی که قابل پیش‌بینی‌ بود از درویش پرسیده می‌شود مساله علیرضا بیرانوند بود.

محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به درویش گفت که شنیده شده است او درباره پرونده بیرانوند آنقدر از ادعا و شکایت باشگاه اطمینان دارد که قول داده در صورتی که بیرانوند برنده این جدال حقوقی باشد از سمت خودش استعفا خواهد داد!

درویش با تایید این مساله درباره بیرانوند گفت: «هنوز که کمیته تعیین وضعیت نتیجه رسیدگی به این پرونده را اعلام نکرده است. هر بازیکنی می‌تواند قراردادش را فسخ کند اما اینکه کمیته تعیین وضعیت چه حکمی می‌دهد، این مهم است. قانون می‌گوید اگر شما یکی از اجزای قرارداد را انجام ندهید، بازیکن حق فسخ دارد اما خوشبختانه در این قرارداد سر سوزنی ایراد وجود ندارد و ما قبل از زمان مقرر، به تعهدات عمل کردیم.»

میثاقی از درویش درباره الحاقیه جنجالی هم پرسید که درویش در این باره گفت: «ما یک بند را باید اصلاح می‌کردیم. چون در قرارداد او ۲۰ میلیون تومان بیشتر از حد مقرر دستمزد وجود داشت. ما هم این الحاقیه را اضافه کردیم که اگر ۱۵ روز بعد از پایان فصل، با او فسخ نکردیم مجاز است قرارداد را فسخ کند. اما ما هم قبل از این تاریخ تمام پولش را تمام و کمال پرداخت کردیم. ما بدون اینکه یک ریال از مطالبات  او باقی بماند، به تعهدات‌مان عمل کردیم.»

 در این حین وکیل علیرضا بیرانوند به میثاقی پیام می‌داد و نکاتی را مطرح می‌کرد. ظاهرا او مدعی شده بود بیرانوند هنوز مبلغی بیش از یک میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد اما درویش مدعی شد که اگر بیرانوند حتی یک ریال از پرسپولیس طلب داشته باشد 10 برابرش را به او پرداخت خواهد کرد.

در ادامه درویش حرف‌هایی زد که نشان می‌داد حسابی از بیرانوند دلخور است. او به درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس در اثر تالمات روحی ناشی از خبر انتقال بیرانوند به استقلال در فصل گذشته اشاره کرد و مدعی شد به خاطر آن هوادار و حق بقیه هواداران پرسپولیس این ماجرا را حتما پیگیری خواهد کرد.

1359