گزارش ویژه/ واکاوی دلایل تعویق اردوی پیش‌فصل استقلال در ترکیه: بازیکن به اندازه کافی ندارد!

گزارش ویژه/ واکاوی دلایل تعویق اردوی پیش‌فصل استقلال در ترکیه: بازیکن به اندازه کافی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- دلیل تعویق زمان اردوی خارجی استقلال چیست؟

به گزارش فوتبالی، این روزها درحالی تمرینات استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی پیگیری می‌شود که قرار بود آبی‌ها طی یکی دو روز آینده راهی ترکیه شوند منتها تعداد بازیکنان بزرگسال حاضر در تمرینات تیم نکونام به حد استاندارد نمی‌رسد و جالب اینکه از بین همین نفراتی که کمپ می روند، 4 نفر هم درواز‌ه‌بان هستند. به نظر می‌رسد این موضوع دلیل اصلی به تعویق افتادن سفر آبی‌ها به ترکیه برای برگزاری اردو باشد.

سایت خبرورزشی درباره این موضوع به نکته قابل توجهی اشاره کرده و نوشته است:" ظاهرا برخی بازیکنان چون هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند حتی پاسپورت خود را به باشگاه نداده‌اند. نکونام هم با توجه به اینکه تعداد نفرات حاضر در تمرین زیاد نیست اعلام کرده فعلا تا پایان هفته باید صبر کرد."

بر خلاف استقلال که هنوز تیمش کامل نشده، سپاهان با تمام قوا راهی ترکیه شده و چند روزی است که در این کشور، خودش را برای پلی‌اف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات آماده می‌کند. پرسپولیس هم تقریبا تیمش تکمیل است و به زودی به اردوی هلند می رود. تراکتور هم تیمش تکمیل است و فولاد هم با یحیی تمریناتش را به صورت منظم آغاز کرده است. استقلال با 9 بازیکن و 4 دروازه بان تمرین می کند و تازه امروز سیلوا به تمرینات اضافه شده است. مشخص نیست تکلیف یامگا با یک چشم چه می شود. در کل اسکواد استقلال هنوز کامل نشده و دو بازیکن بوسنیایی که بدون اطلاع نکونام توسط هلدینگ خلیج فارس گرفته شده است، هم حسابی معادلات را بر هم زده است.

حالا باید منتتظر ماند و دید که اردوی خارجی استقلال برگزار خواهد شد یا نه. البته که این اولین باری نیست که در دوران سرمربیگری جواد نکونام، اردوی خارجی استقلال، دردسرساز می شود. فصل گذشته، نکونام پس از پایان نیم فصل، قرار بود به اردوی امارات برود اما به یکباره اردویش را به دلیل اینکه دو سه بازیکن کم داشت لغو کرد. حالا که استقلال حدود 12-13 بازیکن کم دارد، رفتن به اردو هیچ فایده ای نخواهد داشت. البته نکونام می تواند بازیکنان امید استقلال را به اردو ببرد، اما هیچ سرمربی این کار را انجام نمی دهد.

گزارش از سعید طالعی/ پایگاه خبری فوتبالی

1229