روزی که قرار است کاپیتان رئال مادرید با این تیم خداحافظی کند

روزی که قرار است کاپیتان رئال مادرید با این تیم خداحافظی کند

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز که در فصل گذشته کاپیتان رئال مادرید بود، تصمیم گرفته است که پس از بیست و سه سال حضور در رئال مادرید و شروع کارش در آکادمی این باشگاه، جمع مادریدی ها را ترک کند و راهی تیم القادسیه در فوتبال عربستان سعودی شود.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه رئال مادرید هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است که آیا قرار است برای ناچو فرناندز مراسم خداحافظی برگزار شود یا خیر اما ناچو قرار است که روز چهارشنبه به باشگاه رئال مادرید برود و در آن جا با اعضای باشگاه رئال مادرید، کارکنان این باشگاه، کادر فنی و همچنین بازیکنانی که در تمرین رئال مادرید حضور دارند، خداحافظی کند.

ناچو به همراه تیم ملی اسپانیا موفق شد قهرمان بازی های یورو 2024 شود. او پس از فینال یورو 2024 به تعطیلات رفت و حالا کم کم آماده می شود تا با خداحافظی از باشگاه رئال مادرید راهی القادسیه در فوتبال عربستان شود. ناچو در حال حاضر سی و چهار سال سن دارد و تصمیم گرفت که دیگر به دوران حضورش در رئال مادرید و فوتبال اروپا به طور کلی پایان بدهد. ناچو تا پیش از ترک رئال مادرید، یک بازیکن تک‌باشگاهی بود و فقط در رئال مادرید بازی کرده بود.

1471