رونمایی از تقاضای فوق عجیب سمیعی از کارگروه نقل و انتقالات: بازیکنان بوسنیایی را قرض بدهند و بازیکن جدید خارجی بگیرند!

رونمایی از تقاضای فوق عجیب سمیعی از کارگروه نقل و انتقالات: بازیکنان بوسنیایی را قرض بدهند و بازیکن جدید خارجی بگیرند!

پایگاه خبری فوتبالی - ماجرای مخالفت کارگروه نقل و انتقالات با درخواست عجیب مدیرعامل باشگاه استقلال چیست؟

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم در حال فعالیت است و دو بازیکن خارجی که اهل کشور بوسنی هستند را جذب کرده است که حالا به یک چالش بزرگ برای باشگاه استقلال تبدیل شده است! 

آلمدین زیلکیچ و ودران کیوسفسکی دو بازیکن خارجی استقلال هستند که هر چند با استقلال قرارداد امضا کرده اند اما حضور آن‌ها در جمع شاگردان نکونام هنوز قطعی نشده چرا که این دو بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی استقلال، جذب این تیم شدند و تا امروز، باشگاه استقلال به روشهای مختلف به دنبال قطع همکاری با آنها بوده که تا این لحظه، به جایی نرسیده است.

از آخرین راهکار آبی‌ها، در جلسه دیروز مدیران چهار نماینده ایران در مسابقات آسیایی با رئیس فدراسیون فوتبال رونمایی شد.

آنطور که ایسنا نوشته، سمیعی درخواست کرده استقلال دو بازیکن بوسنیایی خود را قرض بدهد و آن‌ها در لیست سهمیه‌های خارجی آبی‌ها قرار نگیرند. استقلال با این روش قصد داشته دو بازیکن خارجی جدید را جذب کند که البته با “نه” قاطع مدیران فدراسیون فوتبال و کارگروه نقل و انتقالات مواجه شده است. دلیل هم مشخص است. این کار عجیب به یک رویه تبدیل شود و صدالبته موافقت با چنین کاری به سود دلالان و سودجویان منتفع از قراردادهای بازیکنان قرضی خواهد بود.

استقلال در کنار سپاهان و تراکتور از جمله باشگاههایی بود که خواهان افزایش ۱۰۰ میلیارد تومانی سقف قرارداد بود که با مخالفت کارگروه هم مواجه شد.

هر باشگاه ایرانی می‌تواند ۶ بازیکن خارجی جذب کند که یکی از آن‌ها حتما باید آسیایی باشد.

حالا باید دید تکلیف این دو بازیکن که مشخص هم شده از چه کانالی، به استقلال آمده‌اند چه خواهد شد و قطعا هر اتفاقی که درباره این دو نفر رخ دهد، بدون حاشیه و جنجال نخواهد بود.

۵۷۹۳