آلومینیوم به دنبال استخدام قانونی خالدآبادی؛ بازگشت گوهری به پرسپولیس

آلومینیوم به دنبال استخدام قانونی خالدآبادی؛ بازگشت گوهری به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - آلومینیوم اراک به دنبال استخدام محمدرضا خالدآبادی با موافقت باشگاه استقلال است.

به گزارش فوتبالی، محمد رجائیان مدیرعامل آلومینیوم اراک در جدیدترین صحبت های خود از تلاش این باشگاه برای جذب دروازه‌بان استقلال خبر داده و البته خبر از قطعی شدن جدایی احمد گوهری از این تیم داده است. البته مدیرعامل ایرالکو تاکید دارد این باشگاه به دنبال جذب قانونی محمدرضا خالدآبادی با موافقت باشگاه استقلال است.

رجائیان در این زمینه ابراز داشت: «ما چون باشگاهی هستیم که ادعا داریم و دوست داریم که بر اساس ضوابط قانون حرکت کنیم، قطعاً برای جذب آقای خالدآبادی با استقلال وارد مذاکره خواهیم شد.»

مدیرعامل آلومینیوم در ادامه می‌گوید این باشگاه به برگه فسخ خالدآبادی توجهی ندارد: «ایشان یک برگ فسخ در اختیار دارند که آن را در سازمان لیگ ثبت نکرده ولی چون می‌خواسته در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد، این برگه فسخ را به چند مدیر برنامه خارج از کشور فرستاده که از روی تاریخ ایمیل‌ها می‌شود این موضوع را فهمید ولی ما دوست نداریم کار غیرقانونی کنیم؛ دوست داریم آقای خالدآبادی با ما باشد و باید باشگاه استقلال هم راضی باشد. قرار است کمیته تعیین وضعیت هم نظر بدهد.»

رجائیان درباره قطع همکاری با احمد گوهری هم صحبت کوتاه جالبی داشت و اظهار داشت هیچ یک از طرفین به دنبال ادامه همکاری نبوده‌اند: «آقای گوهری را نه خودشان می‌خواستند و نه باشگاه.» به این ترتیب باید بازگشت گوهری را به پرسپولیس قطعی دانست.

1997