گزارش روز/ لیموچی خودش نخواست پرسپولیسی شود

گزارش روز/ لیموچی خودش نخواست پرسپولیسی شود

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی لیموچی چرا پرسپولیسی نشد؟ این سوالی است که قطعا تا مدت‌ها ذهن هواداران پرسپولیس را به خود مشغول خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که لیموچی قراردادش را با سپاهان بست و حضورش در این تیم قطعی شد اما هنوز حرف و حدیث‌ها در مورد او ادامه دارد. 

شاید دلیل تمام نشدن این صحبت‌ها این است که پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم از جذب بازیکن آلومینیوم تقریبا مطمئن بودند. او خودش در همه جا اعلام کرده بود که پرسپولیسی است و همین مساله این تصور را به وجود آورده بود که حضورش در این تیم قطعی خواهد بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا هواداران پرسپولیس هنوز هم از این اتفاق ناراحت باشند. آنها مقصر اصلی این اتفاق را درویش و عدم توانایی او در مذاکره با این بازیکن می‌دانند.

مدیرعامل آلومینیوم اما در آخرین اظهارنظرش از درویش دفاع کرده و گفته رفتن به سپاهان خواست خود لیموچی بوده است. او در این مورد گفت:« درآمد خوبی را از انتقال لیموچی به دست آوردیم و از هواداران باشگاه پرسپولیس درخواست دارم که عدم انتقال این بازیکن به تیم خود را گردن رضا درویش نیاندازند. اولین باشگاه خواستار جذب این بازیکن، پرسپولیس بود و خود لیموچی هم دوست داشت که به این تیم منتقل شود و باشگاه پرسپولیس هم حاضر شده بود که در حدود رقمی که سپاهان هزینه کرده برای این بازیکن پرداخت کند اما لیموچی به این جمع‌بندی رسید که با توجه به نظر مثبت مورایس روی او بهتر است که در سپاهان بازی کند.»

به نظر می‌‎رسد که ناشناخته بودن کادرفنی پرسپولیس و این که گاریدو شناخت خاصی از لیموچی نداشت این بازیکن را متمایل کرد به تیمی برود که سرمربی‌اش بازی‌های او را دنبال کرده و او را به خوبی می‌شناسد. او در مصاحبه‌ای هم گفته بود که با وجود علاقه به پرسپولیس برای انتخاب تیم بعدی‌اش مسائل فنی را هم در نظر خواهد گرفت. البته قطعا مسائل مالی را هم باید به این شرایط اضافه کرد.

4326