بهترین بازیکن کوپا آمه‌ریکا به دنبال بازگشت به فوتبال اروپا

بهترین بازیکن کوپا آمه‌ریکا به دنبال بازگشت به فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خامس رودریگز قصد دارد که دوباره به فوتبال اروپا بازگردد و دوباره در سطح اول فوتبال دنیا قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، خامس رودریگز در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 عملکرد درخشانی داشت. خامس در این بازی ها شش پاس گل داد و از سوی دیگر در چهار بازی هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در نهایت به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت برگزیده شد و این در حالی بود که تیم ملی کلمبیا در فینال مقابل تیم ملی آرژانتین شکست خورد و جام را از دست داد.

حالا این قضیه موجب شده است تا خامس رودریگز به فکر بازگشت به فوتبال اروپا بیفتد. در حقیقت خامس رودریگز معتقد است که همچنان این توانایی را دارد که بتواند در سطح اول فوتبال باشگاهی دنیا به میدان برود. خامس در دوران اوج خود در فوتبال اروپا در تیم هایی مثل رئال مادرید و بایرن مونیخ عملکرد درخشانی داشت.

خامس که در حال حاضر 33 سال سن دارد. پیشنهاد هایی از باشگاه های اروپایی روی میز خود دارد. همین پیشنهاد ها موجب شده است که او به این فکر بیفتد که قرارداد خود را با تیم سائوپائولوی برزیل فسخ کند و به این ترتیب به فوتبال اروپا بازگردد.

1471