شرط سنگین شمس آذر؛ گودرزی به این دلیل استقلالی نشد

شرط سنگین شمس آذر؛ گودرزی به این دلیل استقلالی نشد

پایگاه خبری فوتبالی- حسین گودرزی که گفته می‌شد به استقلال می‌رود در یک اتفاق عجیب به سپاهان پیوست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هواداران استقلال از جذب حسین گودرزی بازیکن سابق باشگاه شمس آذر قزوین مطمئن بودند اما دیروز این بازیکن به صورت رسمی به سپاهان پیوست و این انتقال باعث ناراحتی و حیرت شدید استقلالی‌ها شد.

گودرزی خودش طرفدار استقلال است و به همین دلیل تصور می‌شد خودش هم تلاش کند تا به استقلال برود. او حتی فروردین ماه امسال و پس از شکست 3 بر دو شمس آذر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به ابراز احساسات هواداران استقلال پاسخ داده بود و به خبرنگاران گفته بود: من نیم فصل هم از استقلال پیشنهاد داشتم و طرفدار این تیم هستم.»

اما هیچ کدام از این اتفاقات باعث آبی‌پوش شدن او نشد. نکته این است که استقلال برای جذب حسین گودرزی اقدام کرده بود اما شرط باشگاه شمس آذر مانع از این انتقال شد. روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «گفته می‌شود شمس آذر برای انتقال حسین گودرزی، محمدرضا خالدآبادی را به اضافه 15 میلیارد تومان پول نقد از آبی‌ها خواسته بود که این شرط مورد موافقت باشگاه استقلال قرار نگرفت.» 

خبر ورزشی در ادامه به یک نکته دیگر هم اشاره کرده است: «البته از یک نکته نباید گذشت، باشگاهی که گفته می‌شود ۴۷ میلیارد بابت رضایت‌نامه سامان فلاح به گل گهر داده، معلوم نیست چطور حاضر نشد رضایت شمس آذر را با پرداخت پول جلب کند.»

1359