مخالفت کیوسفسکی با انتقال قرضی؛ به قراردادم با استقلال وفادار خواهم بود

مخالفت کیوسفسکی با انتقال قرضی؛ به قراردادم با استقلال وفادار خواهم بود

پایگاه خبری فوتبالی- دردسرهای قرارداد عجولانه و بی‌دلیل استقلال با دو بازیکن بوسنیایی تبدیل به یک معضل برای این باشگاه شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات عجیب در نقل و انتقالات تابستانی استقلال در این فصل جذب دو بازیکن از بوسنی است. یک دروازه‌بان و یک وینگر بوسنایی چند روز پیش با امضای قراردادی به استقلال پیوستند اما نکته عجیب این است که جذب این دو نفر در حالی اتفاق افتاده است که کادر فنی استقلال از این ماجرا بی‌خبر بوده است.

ظاهرا این دو بازیکن زمانی به استقلال پیوسته‌اند که هنوز مشخص نبود جواد نکونام در استقلال می‌ماند یا نه. حالا اما مشحص شده است که نکونام مخالف حضور دروازه‌بان بوسنیایی در استقلال است. باشگاه استقلال هم در تلاش است این بازیکن را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد و برای مدتی از شر این بازیکن خلاص شود. اما ظاهرا هیچ تیمی مشتری وردان کیوسفسکی نیست و حتی شنیده شده باشگاه شمس آذر حتی حاضر نشده او را به صورت رایگان جذب کند.

از همان روز اول که این دو بازیکن بدون اطلاع کادر فنی استقلال جذب این تیم شدند مشخص بود که استقلال به دردسر افتاده است. حالا کیوسفسکی با یک لحن ظاهرا آرام اما در واقع تهدیدآمیز گفته است که فقط و فقط حاضر در استقلال بازی کند، چون با این باشگاه قرارداد امضا کرده است.

سایت روزنامه خبر ورزشی ظاهرا از طریق یک دوست مشترک با کیوسفکی تماس گرفته و نظر او را درباره اتفاقات اخیر و اقدام باشگاه استقلال برای قرض دادن او پرسیده است. کیوسفسکی هم گفته است: «قراردادم در اختیار مدیران است و می‌توانند یک بار دیگر آن را مرور کنند. من به عنوان بازیکن حرفه‌ای قرارداد بسته‌ام و به تمام مفاد آن هم وفادار خواهم بود!»

تاکید کیوسفسکی روی وفاداری به قرارداد به این معنی است که او نمی‌خواهد در تیمی جز استقلال بازی کند و از باشگاه استقلال هم توقع دارد که به قراردادش عمل کند. از لحن کیوسفسکی مشخص است که اگر استقلال کاری خارج از قرارداد انجام بدهد قطعا با واکنش تند این بازیکن مواجه خواهد شد.

اقدام عجیب و عجولانه برخی از مدیران باشگاه استقلال در جذب بی‌دلیل و عجولانه این دو بازیکن بوسنیایی خیلی زود تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است و استقلال حالا ناچار است با بازیکنی همکاری کند که سرمربی تیم مخالف حضورش در تمرینات تیم است!

1359